در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | کیارش درباره نمایش انسان/اسب، پنجاه/پنجاه: بیان بازیگران به شدت ضعف داره. دیالوگ ها به دلیل بیان ضعیف حتی در ردیف
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 19:42:30
بیان بازیگران به شدت ضعف داره. دیالوگ ها به دلیل بیان ضعیف حتی در ردیف های جلو هم مفهوم نیست. بیان بازیگران زن بیشتر ایراد دارد. خصوصا در قسمتهایی که بازیگران از داخل محفظه دیالوگ میگن، این ضعف بیشتر مشاهده میشه.

اثر بازی کردن آقای اسماعیل کاشی در تئاترهای رضا ثروتی در صحنه سازی، گریم و پرفورمنس بازیگران به شدت مشهود است.

بدون خواندن نمایشنامه (کله گردها و کله تیزها) فهمیدن و رمز گشایی کار راحت نیست.

در یک بلک باکس با عرض زیاد دینامیک در جای جای صحنه وجود داره و این حواس بیننده رو پرت میکنه. در بسیاری از صحنه ها معلوم نیست کدوم دینامیک اصلی صحنه است و تمرکزی روی صحنه نمی توان داشت. خصوصا اگر در ردیف های جلو باشید بخش هایی از حرکات صحنه را بالاجبار از دست می دهید. اگر در ردیف های آخر ... دیدن ادامه ›› باشید هم به دلیل بیان ضعیف بسیاری از دیالوگ ها را از دست می دهید.

طراحی صحنه بسیار مفهومی است و بازیگران با بازی بدن مسلط به اجرای صحنه های پر جنب و جوش و شلوغ اثر هستند و این نشان از تمرین زیاد داره

برای نقش زندانبان باید تحرک بیشتری درنظر گرفته شود. این یک نقش یونیک در نمایشنامه است و نیاز به پرداخت بیشتری دارد. در حال حاضر ضعف پرداخت در نقش زندانبان موجب میشود این نقش در تحرک زیاد و جنب و جوش صحنه دیده نشود.

ترکیب کردن چند داستان و پیوند زدن آنها از نظر زمانی بسیار خوب انجام شده و به خوبی قابل دریافت هست. اگر روی بیان بازیگران بیشتر کار بشه نمایش مثال زدنی خواهد بود.