در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | حسام اشعرین درباره نمایش خبری از او نیست: خبری از او بود! و این و از پایان نمایش میشه متوجه شد. یک مهمانی ایران
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 22:44:43
خبری از او بود! و این و از پایان نمایش میشه متوجه شد.
یک مهمانی ایرانی با شوخی ها و گاهی دست انداختن هایی که تو مهمانی های روزمره خودمان هم می‌شد دید و از این منظر روایتی قابل لمس بود. سبک کار و دوست داشتم. در خلال این مهمانی کنکاش به درونشان و برون ریزی احساسات و بیانشان بصورت یک روایت جدا از بحث، کار هوشمندانه ای از جواد مولایی بود که برایم دلنشین بود. بخصوص که جنبه درام کار تو این مونولوگ گویی ها بخوبی بیان گردید. شیفت از خنده به گریه در زمانی کم نشان از توانایی های بالای بازیگران این کار داشت. با این که از کار جناب آقای آریا قاسمی خوشم آمد ولی به نظرم تکه اضافی این نمایش بود. یک جاهایی از نمایش حس میکردم هومن کیایی خنده هاش از بازیش زده بیرون و واقعا خندش گرفته!، البته این نظر من بود.
در کل کار خوبی بود ولی چیزی نبود که شما را شوکه کند(با توجه به خلاصه داستان)
دکور در عین سادگی حس یک آپارتمان قشر متوسط را قشنگ به من القا کرد. متن هم قابل قبول بود. بازی ها تقریبا در یک سطح بودند. ولی با توجه به اینکه آقای وحید آقا پور بعد از این کار یک اجرای دیگه هم داشتند واقعا با تمرکز بازی کردند.
واقعا در پس خنده ها و روزمرگی‌های دمادم یه چیزایی تو ذهن و دل آدما است که کاش میشد بازگو کرد، کاش میشد ... دیدن ادامه ›› فریاد زد.
کاش...
حرفی برای گفتن اگر بود دیوارها سکوت نمی‌کردند!
حرفهای تو گلو مانده، دوستت دارم های نگفته، شرم بیان عشق، حسرت تصمیمی که گرفته نشد، سکوت در برابر بی عدالتی و...
تشکر میکنم از تمامی عوامل این کار و آرزوی موفقیت های بیشتر براشون دارم.
از نظر من هومن کیایی یکی از قدر ندیده ترین بازیگرای این مملکت و به شدت پتانسیل ستاره شدن رو داره
سر لحظه های که بازیگرهای دیگه مونولوگ میگفتن مدام چشماش پر از اشک‌می‌شد
۰۷ اسفند ۱۴۰۲
حسام الدین حیدری
از نظر من هومن کیایی یکی از قدر ندیده ترین بازیگرای این مملکت و به شدت پتانسیل ستاره شدن رو داره سر لحظه های که بازیگرهای دیگه مونولوگ میگفتن مدام چشماش پر از اشک‌می‌شد
من این مطلبی که میگید رو سر نمایش نوای اسرارآمیز متوجه شدم... چقدر خوبه این بشر!
۰۷ اسفند ۱۴۰۲
حسام الدین حیدری
از نظر من هومن کیایی یکی از قدر ندیده ترین بازیگرای این مملکت و به شدت پتانسیل ستاره شدن رو داره سر لحظه های که بازیگرهای دیگه مونولوگ میگفتن مدام چشماش پر از اشک‌می‌شد
بله در خوب بودن ایشون شکی نیست. ولی خوب این نظر من بود. ضمن اینکه چون من امشب ردیف اول نشسته بودم یکبار هم به پیام که وحید اقاپور آنرا بازی می‌کرد بجای پیام گفت وحید. البته خیلی بلند نبود که همه متوجه بشوند. ضمن اینکه نباید چشمانش پر از اشک میشد چون که نمایش طوری طراحی شده بود که اون حرفها رو فرد داره با خودش میزنه نه با مهمانها، ولی خوب از حق نگذریم بازیگری بشدت توانمند و دوست داشتنی است
۰۸ اسفند ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید