در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | میلاد فراهانی درباره نمایش مجلس تقلید تخت و خنجر: من 6 اسفند ماه به تماشای نمایش تخت و خنجر نشستم . . . در ابتدا تشکر م
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 21:53:52
من 6 اسفند ماه به تماشای نمایش تخت و خنجر نشستم . . .
در ابتدا تشکر میکنم از جناب فراهانی عزیز به خاطر این حرکت خوب ، کنار دوستان هنردوست تئاتر تماشا کردن واقعا یک لذت دیگه ای داره . . . امیدوارم بازهم بتونیم و فرصتش پیش بیاد که کنار هم جمع بشیم و جای دوستانی هم که نبودند حسابی خالی بود . . .
در مورد نمایش اولین نکته ای که بسیار بسیار دوست داشتم و توجه من رو جلب کرد اجرای گروه موسیقی بود ، علاوه بر اجرای خوبی که داشتند لبخند برخی از دوستان در حین نمایش حس خوبی رو به من منتقل کرد . . .
بنده اولین بار بود که نمایشی رو با سبک سیاه بازی و روحوضی میدیدم و نمیتونم مقایسه ای داشته باشم اما پرداختن به مسائل امروزی همراه با طنز قابل قبول در این نمایش برام دوست داشتنی بود ، به نظرم متن نمایش خیلی جای کار داره و میتونه بهتر بشه . . .
در مورد بازی دوستان هنرپیشه ، همگی خوب بودند اما من بازی دو دوست سیاه رو بیشتر پسندیدم . . .شنیدن لبخند تماشاگران مخصوصا دوستان عزیز همراه برام واقعا لذتبخش بود ، دمتون گرم بابت خلق این لحظات ناب . . .
در مورد تماشاچیان هم نظری ندارم ، دیگه عادی شده برام . . . من غیر عادی ام . . .
خسته نباشید میگم به گروه محترم نمایش تخت و خنجر
ممنون که به تماشای نمایش ما نشستید وخیلی خرسندیم از اینکه برای بار اول به نمایش آیین سنتی نشستید با رضایت از سالن خارج شدید و داشتن حس خوب شما افتخار ماست
۰۸ اسفند ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید