در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | بارمان عمومی درباره نمایش خبری از او نیست: من دیشب برای بار چهارم ایم اجرا رو دیدم ، البته این بار تنها نرفتم و چ
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 19:02:22
من دیشب برای بار چهارم ایم اجرا رو دیدم ، البته این بار تنها نرفتم و چند نفر رو بردم با خودم چون به‌حدی این تئاتر خوب و بی‌نظیره که حیف بود از دست بدن.

من آخرین بار ۱۱ دی رفتم که شب آخر "خبری از او نیست ۱" بود ، منظورم اینه که خانم ویشکی نقش مهشید رو بازی میکردن. تو ایم سری جدید یه سری جاهای نمایش حذف شده بود ( احتمالا به‌خاطر زمان یا "دلایل دیگر" ! ) مثل اون ترانه گیلکی یا قطعه‌ی "درپیتی" که هر دو جالب بودن ولی به جاشون چیزای دیگه اضافه شده بود و در کل چیزی از خوبی ماجرا کم نشده بود. شاید تنها ایراد اصلی بتونه بازی خانم نازنین احمدی باشه که - حداقل من این‌طور حس کردم - خیلی مصنوعی بازی میکردن و نمیشد با شخصیت مهشید ارتباط گرفت. البته شاید چون من بازی خانم ویشکی تو ذهنم بود این حس رو کردم.

خلاصه که واقعا خسته نباشید باید گفت به تک‌تک عوامل ، کارگردان، بازیگرها و ‌... چون میتونم بگم "خبری از او نیست" با ۴-۵تا تئاتری که من از تابستون تا حالا رفتم از همه نظر غیرقابل مقایسه بود !