در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | پرنیان شمس درباره نمایش گالیله: ما با دوستامون جمعا ۶ نفر می‌خواستیم این تئاتر رو ببینیم، مسئول خرید ب
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:03:23
ما با دوستامون جمعا ۶ نفر می‌خواستیم این تئاتر رو ببینیم، مسئول خرید بلیط من و یکی دیگه از دوستام شدیم، از ۸ صبح امروز بیدارم و ساعت کوک کردم که سر ساعت ۱۲ که گفته شده بلیط رو بخرم روی همون ردیفی که مدنظرم بوده، ساعت ۱۲ که بلیط فروشی تیوال باز شده می‌بینم ۶۷ تا صندلی از پیش پره!
۶۷ تا!
ردیف ۷ همکف کامل پره!
سه ردیف ۴ و ۵ و ۶ هم نصف صندلی هاش که از لحاظ موقعیت وسط سالن هم هستن هم پره!
این واقعا دور از شرافت نیست؟ میخواید برای مهمانان صندلی نگه دارید نهایت یک ردیف رو نفروشید نه ۶۷تا صندلی! مخاطب واقعی تئاتر امثال ماییم که انقدر اشتیاق داریم تا این حد حتی با وسواس جای نشستن رو انتخاب می‌کنیم نه دوست و همکار و فامیل. ماییم که در نهایت میتونیم نقد صادقانه تری از نمایش ارائه بدیم.
واقعا با این حرکتی که امروز دیدم زده شدم از تماشای تئاتر.
درود بر شما
از اینکه نتوانستید صندلی مورد نظرتان را خرید نمایید متاسفیم.برای این نمایش هیچگونه صندلی‌ای به جز صندلیهای بخش مهمان برای خرید در دسترس قرار گرفتند، غیرقابل خرید نبوده است.
به صورت مرسوم همواره گروه‌های محترم برخی صندلی‌ها را برای میهمانان خود، سالن، سازمان‌ها و... قفل نموده و به فروش عمومی نمی‌رسانند و تیوال در تعداد و جایگاه ردیف‌های میهمان یا تحت مالکیت گروه‌ها نقشی ندارد. لازم به ذکرست تیوال همواره تمایل دارد که بهترین مکانهای سالن در اختیار خریداران محترم سایت باشد.
با احترام
۲۴ اردیبهشت
کاملا درسته. همیشه مشکل من اینه که هر چقدر هم که گوش به زنگ بمونم، و در اولین فرصت اقدام کنم، باز هم نمیتونم صندلی مورد نظرم رو بگیرم. پس درج خبر این که، چه زمانی صندلی ها قابل خرید میشن چه معنایی داره؟
بنظر من اتفاقا تیوال تو این زمینه مقصره. چون نمیخواد تلاشی در جهت نظارت بر عادلانه بودن فرایند خرید بکنه. ردیف وی آی پی چیز غیر مرسومی نیست؛ اما یه ردیف تا دو ردیف. نه این که همیشه این مشکل وجود داشته باشه.
تیوال ویترین فروش صندلی ها است و تیوال مسئول هماهنگی با عوامل نمایشه. تیوال ظرفیت صندلی ها رو داره به عوامل اختصاص میده و گر نه مگه عوامل تئاتر از آیتی و مکانیزم فروش آنلاین چیزی ... دیدن ادامه ›› میدونن؟!
تیواله که اجازه ی اینو داده که عوامل نمایش بتونن صندلی های خوب رو تا چندین ردیف مدیریت بکنن.
لطفا رسیدگی کنید حداقل در جهت شفافیت تعداد صندلی های وی آیپی
۲۴ اردیبهشت
امیر حسین وفایی
کاملا درسته. همیشه مشکل من اینه که هر چقدر هم که گوش به زنگ بمونم، و در اولین فرصت اقدام کنم، باز هم نمیتونم صندلی مورد نظرم رو بگیرم. پس درج خبر این که، چه زمانی صندلی ها قابل خرید میشن چه معنایی ...
بنظرم نظر شما درست میاد ابتدا فکر می‌کردم صرفا از سمت گروه نمایشه پس گروه نمایش باید مورد انتقاد قرار بگیره ولی الان بنظرم حرف شما کاملا متینه. بنظرم صندلی های VIP نهایتا باید دو ردیف باشند نه اینکه ۴ الی ۵ ردیف رو درگیر کنند و از هر ردیف صندلی هایی اشغال بشه که بهترین دید رو دارند. این حرکت نهایت بی احترامی به مخاطبه، انگار که مثلا مخاطب عام هیچ ارزشی ندارد و صرفا کسایی که از سمت گروه اجرایی مورد توجه اند به اجرا ارزش می‌بخشند!!!! تاحالا شده بود که ببینم یک سری از صندلی های قابل فروش نباشند ولی در این تعداد ندیده بودم! هم عجیب و غریب بود برام و هم باعث شد زده بشم.
۲۴ اردیبهشت
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید