در ابتدا بگم که مثل همیشه کلا کاری که فضای رئال داشته باشه سلیقه من نیست .
نسبت به انگلیسی هم از این کارگردان که جزو کارهای رئالی بود که خیلی دوستش داشتم،این کار رو کمتر دوست داشتم .
اما پس هم نزد و از اون مدتی که در سالن نشسته بودم لذت بردم.البته چیز تازه ای برای ارائه نداشت و خیلی در طول نمایش دچار درگیری نشدم.
بازی بازیگران بالاترین نقطه قوت کار بود و همه کنار هم دیدنی بودن .خانم نظری هم که در راس این زیبایی.واقعا کاری ندیدم ایشون بازی کنند و لذت نبریم.جزو بهترین ها هستند.
در نهایت ممنون که شب خوبی رو برای ما ساختید