در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | شراره داودی درباره نمایش ترانه های قدیمی: همین حالا که اینحا دارم می نویسم، نیم ساعتی هست که از نمایش-موسیقی برگ
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 04:01:39
همین حالا که اینحا دارم می نویسم، نیم ساعتی هست که از نمایش-موسیقی برگشتم خونه. از اینکه ساعت 10 بلیط گرفته بودم و ممکنه نرسم، خیلی نگران بودم که فقط یه دوست بود که با بودنش تونستم این نمایش رو ببینم.
خیلی خوشحام که نمایش تمدید شد، چون وقتی هفته قبل نتونستم برم، همه امیدم رو از دست داده بودم و با تمدید شدنش بیش از اندازه شاد بودم!
امشب حس خوبی دارم، نه فقط به خاطر موسیقی هاش، نه فقط به خاطر بازی هاشون که توی دو سال گذشته کم نمایشی دیدم که بازی ها اینطور به دلم بشینه، حالم خوبه چون نمایش حال آدمو خوب می کنه.
من اپیزودی که مهتاب نصیر پور همسر کارگردان بود و ...، رو خیلی خیلی دوست داشتم. با اینکه بقیه هم عالی بودن و واقعا جدا کردنش برام سخته، ما اون اپیزود یه جوری رو دلم نشست.
راستی بچه ها می دونستین، بهاره مشیری، دختر فریدون مشیری هست؟
راستش من نمی دونستم، رسیدیم خونه، بابام بعد از دیدن بروشور نمایش بهم گفت.
۲۹ شهریور ۱۳۹۲
@حاج حسام این گزارش نبود! این نظر بود که توی فضای دوستانه نوشتم. گزارش نوشتن این نیست!

@پویا قائم مقامی اگه در مورد یرما صحبت کردم، بیشتر به خاطر این بود که اسم کارگردان بزرگی رو به دوش می کشید ولی هیچی نداشت. اما ترانه های قدیمی به نظر من بازی های خوبی داشت که مدت ها دنبالش بودم ولی ندیده بودم. و ایده موسیقی در نمایش و استفاده ا ابزار آلات موسیقی خیلی به ل می نشست.

@ساسان زرافشان نیا، راستش می دونم. گفتم که بابام بعد از دیدن بروشور اینو گفت، چون شبی که کنسرت شجریان بود برای بم، توی سالن بوده و شجریان صداش کرده روی سن، بابای من از اونجا یه چیزایی یادش بود.
ممنون
۲۹ شهریور ۱۳۹۲
خوب گزارش ترانه های قدیمی رو نوشتی ماروخبر کن بخونیم
۲۹ شهریور ۱۳۹۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید