در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | فرح ناصری درباره نمایش مار بازی: مار بازی رو دوست داشتم. اعتقاد دارم گاه تاثیر یک اثر هنری سهل و آسان ا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 20:12:55
مار بازی رو دوست داشتم. اعتقاد دارم گاه تاثیر یک اثر هنری سهل و آسان از پیشرفته ترین جلسه های تراپی بیشتره. اجرای خانم رهنما و اقای دیرباز هم زیبا بود. به ساده ترین شکل نقشها را باورپذیر و دلنشین کردند. اما در عجبم از کم کاری آقای دیرباز در تئاتر، توانائی بالائی دارند. مثلا از دیشب چند تا تئاتر تو ذهنم اومده که اگر کامبیز دیرباز تو فلان نقش بود چقدر خوب می شد.
مساله ای که من در این اجرا برام عجیب بود سیر کار از کمدی به جدی و تلخ شدن خیلی یکباره و یهوئی بود. (تقریبا نزدیک پنج دقیقه آخر البته اگه در محاسبه زمان اشتباه نکنم). یعنی تماشاچی یکباره از یک فضای شاد پر از خنده (بخوانید قهقهه) میفته تو یه فضای غم انگیز.غم انگیز صرف که کفه ترازو رو به نفع زن میبره بالا و باعث میشه با احساس دلسوزی در مورد زن سالن رو ترک کنیم. کاش پایان معقولتر و منصفانه تری داشت.
خانم رهنمای عزیز لطفا یه کم صندلیتون رو بکشید عقبتر، ماها که تو منتهی الیه باکس E بودیم فقط صدا داشتیم از میمیکهای بامزه صورتتون محروم بودیم.
پس چرا من و دوستام با احساس دلسوزی برای مرد رفتیم بیرون؟:)
۰۱ خرداد ۱۳۹۸
اصلا می شد هم دلت برای زن بسوزه هم مرد هم هر دوتا.
ولی من دلم سوخت چون زنه دیگه هیچی نداشت بعد از اون همه سال زندگی البته خوب به روش ناعادلانه ای بود این دل سوختن قبول دارم.
۰۱ خرداد ۱۳۹۸
دقیقا!آخرش جفتشون یه جورایی مظلوم واقع شدن..
ولی آقا باز هم علت جدایی رو درک نکرده بود و فکر میکرد پای شخص دیگه ای درمیونه..فکر می کرد خانمش بهش خیانت کرده و بخاطر نفر سومی زندگیشونو ول کرده رفته برای همین به شدت داشت عذاب می کشید..اون حال و روز خیلی ناراحت کنندس..
۰۱ خرداد ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید