در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | مرتضی منصوری درباره نمایش قَلَندِرو: خسته نباشید به بچه های فرم که واقعا خوب انجام دادن اون چیزی که بهشون د
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:52:46
خسته نباشید به بچه های فرم که واقعا خوب انجام دادن اون چیزی که بهشون دیکته شده . من واقعا از بازی آماده یکی از هنرمندان و حتی نحوه بیان و تن صدا لذت بردم. اون خانم که قد کوتاه تری از بقیه داشت. خب اما کارگردان عزیز از آنجا که کارگردان کار در پایان نمایش خواستن که مورد نقد قرار بگیرن و در تیوال بنویسیم این متن رو برای ایشون می نویسم.
برادر عزیز نمایش مونودراما یعنی وحدت صوت . شما صد تا بازیگر بیار رو صحنه تا زمانی که وحدت صوت وجود دارد نمایش شما مونودراما یا همان مونولگ است .مثل نمایش شما . منتهی تقسیم دیالوگ بین گروه فرم , نمایش رو برد سمت چند بازیگری و غیره که مشکل بزرگی برای نمایش ایجاد کرد مشکل متن هم بوجود آمد . البته ضعف آموزش در ایران در حیطه نمایش های مونولوگ وجود دارد.
بازیگر با یک هندزفری کنار تماشاگران دیالوگ می گوید. با صدا و تن صدا بازی می کند و احیانا با تکان خوردن و راه رفتن بازی هم می کند. گروه فرم روبری مای تماشاگر بازی می کنند و این یکی از اشکالات بزرگ کار است که تماشاگر باید به کجا نگاه کند. تمرکز کند. ادامه دهد و دچار مشکل نشود.
شما روایت گر هستید بودن شما در بین تماشاگران مشکل مفهومی بوجود می اورد.
ترکیب رنگ , نحوه طراحی فرم , مفهومی بودن فرم , فلسفه تکرار حرکت در تئاتر مدرن و ... اینها باید بازنگری شود.
ولی مطمئن باشید اولین کار جدید کارگردان عزیز دوباره به دیدن نمایش خواهم رفت تا روند تجربه این هنرمند عزیز را شاهد باشم.
من بازی ها رو بسیار زیاد دوست داشتم اما روایتگر باعث عدم تمرکز من می شد و در بسیاری از مواقع نمی دوستم که به کدوم طرف توجه کنم به پشت سرم یا به صحنه
در این مورد با نظر اقای منصوری موافق هستم
۱۷ آذر ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید