در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | رعنا وثوق درباره نمایش لحظه ها و همیشه: "خسته نباشید تیم اجرایی" ابتدا ازتون تشکر می‌کنم و یک خست
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:35:20
"خسته نباشید تیم اجرایی"

ابتدا ازتون تشکر می‌کنم و یک خسته نباشید جانانه به آقای زنوزی بابت تیزر خیلی خوبی که برای کار درست کردند ... دیدن ادامه ›› و تونستند داستان یک خطی نمایش رو به بهترین شکل طراحی و تدوین کنند.

دوم تشکر ویژه از عوامل باغ کتاب برای شروع به موقع و برخورد عالی با تماشاگران، و تشکر ویژه تر از آقای هاشمی بابت استقبالی که موقع ورود با تماشاگران دارند.

تماشاگر با یک متن قوی و درست رو به رو هست و البته ارتباط و اصطلاحاً پاسکاری حساب شده بازیگران با یکدیگر

علی رغم اینکه هر 3 بازیگر به موازات همدیگر نشسته اند و هیچگونه ارتباط چشمی با یکدیگر به جز در مواردی از طریق صفحه موبایل ندارند، به خوبی با هم ارتباط می‌گیرند.



نام نمایش از شعر سروده شاملو برگرفته شده؛ شعر در 3 پرده گفته شده است که فحوای مرگ، زندگی و امید دارد و به زیبایی این سه مضمون در دل متن و شخصیت بازیگران گنجانده شده است.
کیوان نماد زندگی، آذر نماد امید و مانیا نماد مرگ

ما در نمایش فقط با بازیگران و توانایی بازی آنها مواجه هستیم، دکور چشمگیر و یا طراحی صحنه و لباس خاصی برای جلب نظر تماشاگر وجود ندارد و حتی موسیقی هم پخش نمی‌شود.
فقط چندین ویدئو که شاید به اندازه کافی برای جلب نظر مخاطب کافی نباشد.
یک نمایش دیالوگ محور که به شدت توان زیادی از بازیگر توقع می‌رود تا بتونه در فضای محدود صندلی که نشسته تو رو با خودش و داستانش همراه کند و الحق تیم بازیگری خاصه خانم فلاحی از پس این کار براومدن.

اما به نظر من در بعضی لحظات نمایش این اتفاق نمی‌فته و تماشاگر کمی بی حوصله می‌شه، شاید اگر زمان کار کمتر باشه این کشش زمانی اتفاق نیفتد تماشاگر ارتباطش رو قطع نکنه.