در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | سورنا نیک درباره نمایش ارور ۴۰۴: شاید برای کسی اسپویل شود مطمئن نیستم و گزینه گفتگو را میزنم! . . .
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:10:56
شاید برای کسی اسپویل شود مطمئن نیستم و گزینه گفتگو را میزنم!
.
.
.
نسخه ایی که مد نظر شماست موجود نمی باشد. تکرار مکرر ، بی نظمی که میخواهد بگوید نظمی هست ولی نظمی نیست، دویدن عده ایی در پی چیزی که وجود ندارد ، نمایشی که نسخه اصلی آن معلوم نیست در دست منجی مصلوب شده است یا راستی ذبح شده و هنوز شروع نشده تمام میشود و بازیگران منتظر شروع آن هستند، ترسناک و شاد، پر امید و نا امید، باورمند و غیر قابل باور و ... ، نگاه های خیره ایی که نظاره گران را می پاید و تحرک و تحرک و تحرک و موسیقی مهلک . گمشدگانی که کورکورانه دنبال میکنند و میدانند نمایش تمام نمیشود، به انتهای کار نمیرسند صحنه ایی که ته ندارد و مارپیچی بزرگ است و تسئوسی در کار نیست و سر در گمی و استرس و گیجی که شما را تا نود و نه درصد میبرد و ول میکند و هی تکرارش میکند. دیالوگهای قابل فهمی که وجود داشت و باید دقت میکرد در کجا و چه زمانی روایت میشود. کاری که تمرکز زیادی طلب میکند و همه اینها خوب بود و عالی میشد اگر به صد می رسید. دوستش داشتم و نداشتم، برایم یک پارادوکس خوب بود و خوشحالم پرونده تئاتر دیدنم در این سال با ارور بسته شد. حالا که شب عید است بی بو و بی رنگ و فقط ترافیک و در هم بودن و گرفتاری و صدا و داد نصیب ما میشود چرا ارور را ... دیدن ادامه ›› نپذیریم؟ حس میکنم مغزم دچار ارور شده است و ارور 404 را میدهد. اگر هدف کار همین بود و چیز هایی که نوشتم به نظرم طلا نه ولی نقره حق اش است. به هر حال راضی ام که من فوتبالی در روز دربی به تماشای این کار نشستم. مغزم میگوید بس کن تکرار و دویدن و بی نظمی بس است.