در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | رعنا اسداللهی درباره نمایش این‌جا پنجره‌ای باز مانده است: پس از مدت‌ها دوباره تماشای تئاتر را شروع کردم! این نمایش رو دوست داشت
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 21:32:38
پس از مدت‌ها دوباره تماشای تئاتر را شروع کردم!
این نمایش رو دوست داشتم.بازی‌ها مخصوصاً آقای چنگیزیان عالی بودند.طراحی صحنه و نور خوب بود.
... دیدن ادامه ›› یه نکته برام سوال ایجاد کرد ،آیا انتخاب بازیگر مرد برای نقش هنگامه اعتراضی به شرایط حال حاضر جامعه و شرایط حجاب اجباری در تئاتر است؟ اگر اینطور فرض کنیم برای یک اجرای اعتراضی می‌تونه مفید باشه، اما اگر به یک روند تبدیل بشه باعث حذف زنان از صحنه نمایش میشه!
از نظر من موضوع فلسفی مهمی به عنوان تم اصلی نمایش انتخاب شده بود. ما چقدر آدم‌هایی که دوست داریم و خواسته‌ها و نیازهاشون رو می‌شناسیم؟ به قول سعید چنگیزیان تو کدوم دایره اطراف شمع قرار داریم؟ اینکه تو رابطه در مورد یه سری مسائل تا بهش نرسیم حرف نمی‌زنیم و وقتی بهش می‌رسیم دیگه برای حرف زدن درمورد اون موضوع خیلی دیره! چقدر جامعه به انتخاب زن برای مادر نشدن نگاه مثبت داره ؟ چقدر تو این موضوع بحث انتخاب دخیله؟
فک می‌کنم انتخاب موضوع هوشمندانه بود و اگر یکم از حواشی و خلاقیت‌های اجرایی کمتر می‌شد، شاید به درک یا بسط گسترده‌تر موضوع بیشتر کمک می‌کرد.