در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر کودک و نوجوان | اخبار
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:50:11
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
«سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید | عکس همراه با استقبال مخاطبان؛«سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید
نمایش فانتزی موزیکال کارخانه هیولاها «سالیوان در ایران» به کارگردانی امین گلستانه در ایران مال به هفته دوم رسید.  نمایش کارخانه هیولاها «سالیوان در ایران» به تهیه‌کنندگی محمدامین غلامی و امین گلستانه با سرمایه‌گذاری هلدینگ امین بازرگان بیهق از ۲۸ فروردین تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۹:۰۰ در تماشاخانه ایران‌مال که با استقبال مخاطبان روبرو شده است به هفته دوم اجرا رسید.  در این نمایش فانتزی از صداپیشگان انیمیشن کارخانه هیولاها استفاده شده و برای اولین بار این نمایش با صداپیشگان اصلی روی صحنه می‌رود. بازیگران نمایش «سالیوان ...
دیدن ادامه ››

نمایش فانتزی موزیکال کارخانه هیولاها «سالیوان در ایران» به کارگردانی امین گلستانه در ایران مال به هفته دوم رسید. 

نمایش کارخانه هیولاها «سالیوان در ایران» به تهیه‌کنندگی محمدامین غلامی و امین گلستانه با سرمایه‌گذاری هلدینگ امین بازرگان بیهق از ۲۸ فروردین تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۹:۰۰ در تماشاخانه ایران‌مال که با استقبال مخاطبان روبرو شده است به هفته دوم اجرا رسید. 

در این نمایش فانتزی از صداپیشگان انیمیشن کارخانه هیولاها استفاده شده و برای اولین بار این نمایش با صداپیشگان اصلی روی صحنه می‌رود.

بازیگران نمایش «سالیوان در ایران» به ترتیب ورود به صحنه عبارتند از: علی ضمیری، ثمین افشار، محمدولی فروتن، فرهاد اتقیایی، الهه خادمی، ماریه ماشااللهی، ناصر محمدی و با صدای وحید نفر.

دیگر عوامل در این نمایش می‌توان از: مجری طرح: مصطفی تیموریان، مشاور هنری: کاوه خداشناس، مشاور کودک و نوجوان: علی فروتن، سرپرست گروه فرم و حرکت: رضا کشاورز، طراح صحنه: حسین حاجی ابراهیمی، طراح گریم: سید جلال موسوی، طراح لباس: نیاز حمیدی، طراح رقص‌های فولک: بهروز پوربرجی نام‌برد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه نمایند.

محمد فروزنده، امیر مسعود، بهاره مکرم و مسعود زارع این را خواندند
بهنام دیناری این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
خبر
درباره نمایش سیندرلای چینی i
اجرای صبح «سیندرلای چینی» و «غول‌ها» از سر گرفته شد | عکس با تغییر شماره‌های رزرو؛اجرای صبح «سیندرلای چینی» و «غول‌ها» از سر گرفته شد
دو نمایش "سیندرلای چینی" و "غول‌ها" به کارگردانی مریم کاظمی که سال ۱۴۰۲ ویژه اجرای صبح برای مدارس و مهدهای کودک تولید شده با تغییر شماره تلفن رزرو اجراهای خود را از سر می‌گیرند.  نمایش "سیندرلای چینی" نوشته لاول سوارتزل برگرفته از یک افسانه چینی است، ترجمه این نمایشنامه را حسین فدایی حسین انجام داده و با طراحی و کارگردانی مریم کاظمی آماده شده است. در این نمایش بازیگرانی همچون میترا کریم خانی، پریسا فلاح زاده، نازنین صفا، عرفان میدانلو، مهراد زمانی، فربد تجویدی، کیانا کریمی و سارینا سالاریان به ایفای نقش می‌پردازند. نمایش غول‌ها یا "غول‌های مدرسه سید هوف" ...
دیدن ادامه ››

دو نمایش "سیندرلای چینی" و "غول‌ها" به کارگردانی مریم کاظمی که سال ۱۴۰۲ ویژه اجرای صبح برای مدارس و مهدهای کودک تولید شده با تغییر شماره تلفن رزرو اجراهای خود را از سر می‌گیرند. 

نمایش "سیندرلای چینی" نوشته لاول سوارتزل برگرفته از یک افسانه چینی است، ترجمه این نمایشنامه را حسین فدایی حسین انجام داده و با طراحی و کارگردانی مریم کاظمی آماده شده است.

در این نمایش بازیگرانی همچون میترا کریم خانی، پریسا فلاح زاده، نازنین صفا، عرفان میدانلو، مهراد زمانی، فربد تجویدی، کیانا کریمی و سارینا سالاریان به ایفای نقش می‌پردازند.

نمایش غول‌ها یا "غول‌های مدرسه سید هوف" نوشته سید هوف، ترجمه حسین فدایی حسین نیز که با طراحی و کارگردانی مریم کاظمی آماده شده، بازیگرانی همچون پریسا فلاح زاده، نازنین صفا، عرفان میدانلو، مهراد زمانی، فربد تجویدی، بهرنگ رهنمون، مریم ذکاوتی، میلاد رضایی، سارینا سالاریان، آذین معتمدی و کیانا کریمی در آن ایفای نقش می‌کنند.

این دو نمایش کاری از گروه تئاتر مستقل است که در پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب روی صحنه می‌روند و از طریق رزرو قبلی میزبان مدارس و مهدهای کودک خواهند بود.

شماره‌های ۰۹۰۵۱۱۱۶۶۹۲ و ۰۹۱۹۴۳۴۶۳۵۶ گروه تئاتر مستقل برای رزرو مدارس و مهدهای کودک اعلام شده‌اند و پاسخگوی متقاضیان خواهند بود.

خبر
درباره نمایش انگشتر اسرارآمیز i
اردیبهشت تالار هنر با اجرای اردیبهشت تالار هنر با اجرای "انگشتر سحرآمیز" آغاز می‌شود
نمایش "انگشتر سحرآمیز" نوشته آتسا شاملو با کارگردانی میثم یوسفی از ۲ اردیبهشت در تالار هنر میزبان مخاطبان کودک و نوجوان خواهد بود. به گزارش روابط عمومی تالار هنر، نمایش انگشتر سحر آمیز با کارگردانی میثم یوسفی و تهیه کنندگی امیرحسین شفیعی از ۲ اردیبهشت ساعت ۱۹.۴۵ و با مدت زمان ۵۰ دقیقه اجرای خود را آغاز خواهد کرد. در این نمایش بازیگرانی همچون ناصر احمدی فر، عاطفه بحرالعلوم طباطبایی، مریم خاکسار تهرانی، محسن قصری، مینا مقامی زاده و شراره یوسفی به ایفای نقش می‌پردازند. در خلاصه داستان این نمایش آمده است که " در شب تولد شاهزاده که مصادف با شب یلداست شاهزاده دستور می‌دهد هر کس ...
دیدن ادامه ››

نمایش "انگشتر سحرآمیز" نوشته آتسا شاملو با کارگردانی میثم یوسفی از ۲ اردیبهشت در تالار هنر میزبان مخاطبان کودک و نوجوان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی تالار هنر، نمایش انگشتر سحر آمیز با کارگردانی میثم یوسفی و تهیه کنندگی امیرحسین شفیعی از ۲ اردیبهشت ساعت ۱۹.۴۵ و با مدت زمان ۵۰ دقیقه اجرای خود را آغاز خواهد کرد.

در این نمایش بازیگرانی همچون ناصر احمدی فر، عاطفه بحرالعلوم طباطبایی، مریم خاکسار تهرانی، محسن قصری، مینا مقامی زاده و شراره یوسفی به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است که " در شب تولد شاهزاده که مصادف با شب یلداست شاهزاده دستور می‌دهد هر کس یک سبد گل پامچال بهاری برایش بیاورد او هم در ازاء آن یک سبد سکه طلا به عنوان جایزه خواهد داد. بهار هم به اصرار خانوم‌جون و یدونه به جنگل می‌رود تا گل پامچال بهاری پیدا کند و گرنه حق برگشت به خانه را نخواهد داشت و در ادامه اتفاق‌های اسرارآمیزی رخ می‌دهد.

طراحی و ساخت عروسک‌های این نمایش را علی پاکزاد و مریم اقبالی بر عهده دارند. طراحی صحنه آن را سینا ییلاق بیگی، آهنگسازی را رامین کهن و طراحی پوستر و اقلام تبلیغاتی را عماد سالکی و احسان نقابت بر عهده دارند.

اشعار این نمایش سروده آزاده فرهنگیان و طراحی و ساخت تیزر و موشن گرافیک را مهران گل محمدی انجام می‌دهند.

در گروه کارگردانی دانیال کمانکش، کیمیا مظفری و ستاره سلطانی به عنوان برنامه ریز، دستیار کارگردان و هماهنگی اتاق فرمان همکاری دارند.

مدیر بخش رسانه این نمایش محمود نورایی، تولید محتوا و پادکست فاطمه امیدالله، عکاس شهرزاد اطهری و اختر تاجیک، طراح گریم حسین تبریزی، روابط عمومی گروه نمایش صفیر، گروه تئاتر نارنجی و مینا بهرامی تبار و خیاطی و دوخت لباس رویا خاکسار تهرانی هستند.

پیش فروش سه نمایش اجراهای آموزشی تئاتر پنجمک با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران آغاز شد | عکس پیش فروش سه نمایش اجراهای آموزشی تئاتر پنجمک با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران آغاز شد
پیش فروش سه نمایش "سفیدبرفی و هفت کوتوله"، "غول‌ها" و "چه کسی آخرین بار خندید؟" به کارگردانی مریم کاظمی و مشارکت پردیس تئاتر تهران به عنوان آغاز گر سومین دوره اجراهای آموزشی تئاتر پنجمک در سایت تیوال آغاز شد. به گزارش روابط عمومی گروه تئاتر مستقل؛ سومین دوره اجراهای آموزشی تئاتر پنجمک با کارگردانی مریم کاظمی از ۲۸ فروردین با سه نمایش "سفیدبرفی و هفت کوتوله"، "غول‌ها" و "چه کسی آخرین بار خندید؟" کار خود را در پردیس تئاتر تهران آغاز می‌کند. دو سالن استاد رشیدی و استاد مشایخی پردیس تئاتر تهران میزبان این سه نمایش هستند. "غول‌ها" نوشته سید هوف با ترجمه حسین فدایی حسین ...
دیدن ادامه ››

پیش فروش سه نمایش "سفیدبرفی و هفت کوتوله"، "غول‌ها" و "چه کسی آخرین بار خندید؟" به کارگردانی مریم کاظمی و مشارکت پردیس تئاتر تهران به عنوان آغاز گر سومین دوره اجراهای آموزشی تئاتر پنجمک در سایت تیوال آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی گروه تئاتر مستقل؛ سومین دوره اجراهای آموزشی تئاتر پنجمک با کارگردانی مریم کاظمی از ۲۸ فروردین با سه نمایش "سفیدبرفی و هفت کوتوله"، "غول‌ها" و "چه کسی آخرین بار خندید؟" کار خود را در پردیس تئاتر تهران آغاز می‌کند.

دو سالن استاد رشیدی و استاد مشایخی پردیس تئاتر تهران میزبان این سه نمایش هستند.

"غول‌ها" نوشته سید هوف با ترجمه حسین فدایی حسین از روز سه شنبه ۲۸ فروردین در ساعت ۱۷ سالن استاد رشیدی اجرای خود را آغاز خواهد کرد.

"چه کسی آخرین بار خندید" نوشته نلی مک کاسلین با ترجمه حسین فدایی حسین از روز چهارشنبه ۲۹ فروردین در ساعت ۱۹ سالن استاد رشیدی روی صحنه می رود.

"سفیدبرفی و هفت کوتوله" نوشته و تنظیم مریم کاظمی نیز از روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه در ساعت ۱۸ سالن استاد مشایخی اجرای خود را آغاز خواهد کرد.

در هر یک از این نمایش‌ها بین ۱۰ تا ۱۲ هنرجوی کلاس‌های تئاتر مریم کاظمی در پردیس تئاتر تهران ایفای نقش می‌کنند که در مجموع ۳۴ هنرجو اجرای پایان دوره آموزش خود را ارائه خواهند کرد.

لازم به ذکر است که سومین دوره اجراهای آموزشی تئاتر پنجمک در سال ۱۴۰۳ با حضور هشت نمایش برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت‌های این سه نمایش را از هم ‌اکنون در سایت تیوال تهیه کنند.

میثم محمدی، بهاره مکرم و جواد سحر این را خواندند
اسماعیل رحیمی سروش این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
دفتر دائمی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در تالار هنر مستقر شد. | عکس تالار هنر، دفتر دائمی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجواندفتر دائمی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در تالار هنر مستقر شد.
به گزارش روابط عمومی تالار هنر، در روزهای آغازین سال، دفتر جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به تالار هنر انتقال یافت و این تالار به عنوان مکان دائمی این جشنواره تعیین شد. بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان اسفند ماه گذشته در شهر اردکان برگزار شد و با استقرار دفتر دائمی، فعالیت این جشنواره به سوی برگزاری دوره بیست و نهم آغاز شده است. تالار هنر تنها سالن حرفه‌ای اداره کل هنرهای نمایشی است که به اجراهای ویژه گروه سنی کودک و نوجوان اختصاص دارد و پایگاه هنرمندان و دست اندرکاران این شاخه تخصصی به شمار می رود.
دیدن ادامه ››

به گزارش روابط عمومی تالار هنر، در روزهای آغازین سال، دفتر جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به تالار هنر انتقال یافت و این تالار به عنوان مکان دائمی این جشنواره تعیین شد.

بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان اسفند ماه گذشته در شهر اردکان برگزار شد و با استقرار دفتر دائمی، فعالیت این جشنواره به سوی برگزاری دوره بیست و نهم آغاز شده است.

تالار هنر تنها سالن حرفه‌ای اداره کل هنرهای نمایشی است که به اجراهای ویژه گروه سنی کودک و نوجوان اختصاص دارد و پایگاه هنرمندان و دست اندرکاران این شاخه تخصصی به شمار می رود.

استقبال پرشور مخاطبان استقبال پرشور مخاطبان "گروفالو " را دوباره به صحنه کشاند
نمایش "گروفالو" به کارگردانی آرش شریف زاده که در ابتدای سال جاری از ۷ تا ۹ فروردین هفت اجرا را پشت‌سر گذاشته است به دلیل درخواست مخاطبان از ۲۱ تا ۲۴ فروردین ساعت ۱۸ دوباره در سالن کافه تئاتر جم سنتر به روی صحنه می رود. "گروفالو" که یکی از پرمخاطب‌ترین نمایش‌های کودک و نوجوان ایران در سال‌های اخیر می‌باشد، نوشته‌ی بهرام ‌جلالی ‌پور براساس داستانی از جولیا دونالدسون و طراح و کارگردان آن آرش ‌شریف ‌زاده است. بازیگران این اثر که تاکنون برنده‌ی ١٨ جایزه از جشنواره‌های بین المللی تئاتر کودک داخلی و خارجی شده است عبارتند از: حنانه ...
دیدن ادامه ››

نمایش "گروفالو" به کارگردانی آرش شریف زاده که در ابتدای سال جاری از ۷ تا ۹ فروردین هفت اجرا را پشت‌سر گذاشته است به دلیل درخواست مخاطبان از ۲۱ تا ۲۴ فروردین ساعت ۱۸ دوباره در سالن کافه تئاتر جم سنتر به روی صحنه می رود.

"گروفالو" که یکی از پرمخاطب‌ترین نمایش‌های کودک و نوجوان ایران در سال‌های اخیر می‌باشد، نوشته‌ی بهرام ‌جلالی ‌پور براساس داستانی از جولیا دونالدسون و طراح و کارگردان آن آرش ‌شریف ‌زاده است.

بازیگران این اثر که تاکنون برنده‌ی ١٨ جایزه از جشنواره‌های بین المللی تئاتر کودک داخلی و خارجی شده است عبارتند از: حنانه فتح الهی، یگانه راستی، علیرضا الماسی، احمد استیری، عباس محمدی، نیما مهدی اوغلی، نگین تقوی راد، نگار تقوی راد

آهنگسازی آن را فرید ‌نوایی برعهده داشته و اشعار را مهدی ‌فرشیدی ‌سپهر سروده است.

طراح صحنه و پوستر نمایش منتخب جشنواره بین المللی تونس آرش ‌شریف ‌زاده و طراح لباس ریحانه ‌مطهری است.

طراحی و ساخت عروسک برعهده‌ی فاطمه عباسی و روابط عمومی گروه تئاتر کودک ببین ریحانه مطهری، روژین ستاری و روشنک‌ کریمی است.

 درخلاصه‌ی نمایش آمده است: پدر ومادر بچه موش که از دست تنبلی او خسته شده اند، برای پیداکردن گردو او را به جنگل می فرستند. در راه پدربزرگ به کمک بچه موش می‌آید و او با کمک تخیل خود بر حیوانات جنگل پیروز می‌شود اما در ادامه راه اتفاق بسیار عجیبی می‌افتد.

نمایش "گروفالو" همزمان با عید سعید فطر از روز ۲۱ فروردین ساعت ۱۸ اجراهای خود را آغاز و تا ۲۴ فروردین ادامه می‌دهد.

پیش فروش بلیت نمایش"گروفالو" از چهارشنبه ۱۵ فروردین ساعت ۱۴ ظهر در سایت تیوال آغاز می‌شود و علاقمندان می توانند از طریق سایت تیوال اقدام به تهیه بلیت نمایند.

سالن کافه تئاتر جم سنتر در نیاوران خیابان جماران مجتمع جم سنتر واقع شده است.

 

تالار هنر میزبان هیات مدیره انجمن تئاتر کودک و نوجوان شد. | عکس با هدف همکاری مشترک؛تالار هنر میزبان هیات مدیره انجمن تئاتر کودک و نوجوان شد.
نشست هیات مدیره انجمن تئاتر کودک و نوجوان خانه تئاتر با امین اکبری نسب؛ مدیر تالار هنر در روز ۷ فروردین برگزار شد. به گزارش روابط‌عمومی تالار هنر، در این نشست که همزمان با روز ملی هنرهای نمایشی و با حضور امین اکبری نسب، مجید قناد، حامد زحمتکش، لاله مالمیر، آزیتا رضایی، مریم تهرانی، مجتبی گوهرخای و ژاکلین آواره برگزار شد، زمینه‌های همکاری مشترک این سالن تخصصی اجراهای کودک و نوجوان با خانه تئاتر مورد بررسی قرار گرفت. سرفصل‌هایی همچون تقدیر و تجلیل از فعالان و پیشکسوتان حوزه تئاتر کودک و نوجوان، آموزش و پژوهش با حضور هنرمندان و اساتید این هنر، معرفی نمایشنامه‌های تازه ...
دیدن ادامه ››

نشست هیات مدیره انجمن تئاتر کودک و نوجوان خانه تئاتر با امین اکبری نسب؛ مدیر تالار هنر در روز ۷ فروردین برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی تالار هنر، در این نشست که همزمان با روز ملی هنرهای نمایشی و با حضور امین اکبری نسب، مجید قناد، حامد زحمتکش، لاله مالمیر، آزیتا رضایی، مریم تهرانی، مجتبی گوهرخای و ژاکلین آواره برگزار شد، زمینه‌های همکاری مشترک این سالن تخصصی اجراهای کودک و نوجوان با خانه تئاتر مورد بررسی قرار گرفت.

سرفصل‌هایی همچون تقدیر و تجلیل از فعالان و پیشکسوتان حوزه تئاتر کودک و نوجوان، آموزش و پژوهش با حضور هنرمندان و اساتید این هنر، معرفی نمایشنامه‌های تازه تالیف و برگزاری دوره‌ای نشست‌های کارشناسی و راهکارهایی برای تولید آثار تازه در تالار هنر از جمله مباحث این جلسه بود.

این نشست در چهارچوب اهداف و برنامه‌های پیش رو تالار هنر و زمینه‌ساز همکاری‌های مشترک با مراکز و تشکل‌های مرتبط با تئاتر کودک و نوجوان برگزار شده است.

استقبال گرم نوروزی کودکان استقبال گرم نوروزی کودکان "گروفالو " را دو اجرایی کرد
نمایش "گروفالو" به کارگردانی آرش شریف زاده که از ۷ فروردین ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر جم سنتر به روی صحنه می رود، به دلیل استقبال مخاطبان برای اولین روز سانس فوق العاده ی ۱۹:۳۰ هم اجرا می شود .نمایش "گروفالو" که از پرمخاطب‌ترین نمایشهای سال های اخیر می باشد نوشته ی بهرام ‌جلالی ‌پور براساس داستانی از جولیا دونالدسون و طراح و کارگردان آن آرش ‌شریف ‌زاده است.«گروفالو» که تا کنون در نقاط مختلف ایران اجرا شده است و برنده‌ی ١٨ جایزه از جشنواره های بین المللی تئاتر کودک داخلی و خارجی شده با بازیگری حنا فتح اللهی، یگانه راستی ، علیرضا الماسی ، احمد استیری، ...
دیدن ادامه ››

نمایش "گروفالو" به کارگردانی آرش شریف زاده که از ۷ فروردین ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر جم سنتر به روی صحنه می رود، به دلیل استقبال مخاطبان برای اولین روز سانس فوق العاده ی ۱۹:۳۰ هم اجرا می شود .

نمایش "گروفالو" که از پرمخاطب‌ترین نمایشهای سال های اخیر می باشد نوشته ی بهرام ‌جلالی ‌پور براساس داستانی از جولیا دونالدسون و طراح و کارگردان آن آرش ‌شریف ‌زاده است.

«گروفالو» که تا کنون در نقاط مختلف ایران اجرا شده است و برنده‌ی ١٨ جایزه از جشنواره های بین المللی تئاتر کودک داخلی و خارجی شده با بازیگری حنا فتح اللهی، یگانه راستی ، علیرضا الماسی ، احمد استیری، عباس محمدی ،نیما مهدی اوغلی،نگین تقوی راد،نگار تقوی راد
آهنگسازی فرید ‌نوایی ، سرایش اشعار مهدی ‌فرشیدی ‌سپهر به روی صحنه خواهد رفت.
طراح صحنه و پوستر نمایش منتخب جشنواره بین المللی تونس آرش ‌شریف ‌زاده و طراح لباس ریحانه ‌مطهری و دستار کارگردان مائده عباسی است.
طراحی و ساخت عروسک برعهده فاطمه عباسی و روابط عمومی گروه تئاتر کودک ببین ریحانه مطهری، روژین ستاری و روشنک‌ کریمی است.

در خلاصه نمایش آمده است :
پدر و مادر بچه موش که از دست تنبلی او خسته شده اند، برای پیداکردن گردو او را به جنگل می فرستند. در راه پدربزرگ به کمک بچه موش می آید و او با کمک تخیل خود بر حیوانات جنگل پیروز می‌شود اما در ادامه راه اتفاق بسیار عجیبی می‌افتد .‌‌..


نمایش "گروفالو" روز هفت فروردین سانس ۱۸ و ۱۹:۳۰ و هشتم و نهم فروردین ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر جم سنتر واقع در نیاوران خیابان جماران به روی صحنه خواهد رفت.
علاقمندان می توانند برای هماهنگی و اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ و ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲ تماس بگیرند و یا از طریق سایت تیوال اقدام به خرید بلیت کنند.

 دو نمایش هوش پشه ای و آکادمی پرندگان آغازگر اجراهای تالار هنر در سال جدید هستند. | عکس برنامه تالار هنر در فروردین ماه ۱۴۰۳ اعلام شد دو نمایش هوش پشه ای و آکادمی پرندگان آغازگر اجراهای تالار هنر در سال جدید هستند.
همزمان با روزهای پایانی سال و آغاز تعطیلات نوروزی و سال جدید خورشیدی، تالار هنر برنامه اجراهای خود در فروردین ماه را اعلام کرد. نمایش هوش پشه ای به کارگردانی سامان کرمی که تا ۲۵ اسفند ۲۱ نوبت روی صحنه رفته، ادامه اجراهای خود را از ۱۵ فروردین ماه در سال ۱۴۰۳ آغاز میکند. اجرای این نمایش در ساعت ۱۹.۴۵ دقیقه انجام خواهد شد. با پایان اجرای کتابخورها به کارگردانی اسماعیل رحیمی سروش که تا ۲۵ اسفند ۲۸ نوبت روی صحنه رفت، نمایش "آکادمی پرندگان" به کارگردانی حسین مزینانی در برنامه اجراهای سال جدید تالار هنر قرار گرفته است. نمایش "آکادمی پرندگان" از روز ۲۲ فروردین و در ساعت ۱۸.۱۵ اجرای خود را ...
دیدن ادامه ››

همزمان با روزهای پایانی سال و آغاز تعطیلات نوروزی و سال جدید خورشیدی، تالار هنر برنامه اجراهای خود در فروردین ماه را اعلام کرد.

نمایش هوش پشه ای به کارگردانی سامان کرمی که تا ۲۵ اسفند ۲۱ نوبت روی صحنه رفته، ادامه اجراهای خود را از ۱۵ فروردین ماه در سال ۱۴۰۳ آغاز میکند. اجرای این نمایش در ساعت ۱۹.۴۵ دقیقه انجام خواهد شد.

با پایان اجرای کتابخورها به کارگردانی اسماعیل رحیمی سروش که تا ۲۵ اسفند ۲۸ نوبت روی صحنه رفت، نمایش "آکادمی پرندگان" به کارگردانی حسین مزینانی در برنامه اجراهای سال جدید تالار هنر قرار گرفته است.

نمایش "آکادمی پرندگان" از روز ۲۲ فروردین و در ساعت ۱۸.۱۵ اجرای خود را در تالار هنر آغاز خواهد کرد.

سال جدید با سال جدید با "گروفالو "یکی از پرمخاطب ترین نمایش های کودک و نوجوان ایران
نمایش "گروفالو" به کارگردانی آرش شریف زاده از ۷ فروردین ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر جم سنتر به روی صحنه می رود.   نمایش "گروفالو" نوشته بهرام ‌جلالی ‌پور براساس داستانی از جولیا دونالدسون و طراح و کارگردان آن آرش ‌شریف ‌زاده است.   بازیگران این اثر که تاکنون برنده ی ١٨ جایزه از جشنواره های بین المللی تئاتر کودک داخلی و خارجیشده لست عبارتند از:    حنانه فتح الهی، یگانه راستی، علیرضا الماسی، احمد استیری، عباس محمدی، نیما مهدی اوغلی، نگین تقوی راد، نگار تقوی راد   آهنگسازی آن را فرید ‌نوایی برعهده داشته و اشعار را مهدی ‌فرشیدی ...
دیدن ادامه ››
نمایش "گروفالو" به کارگردانی آرش شریف زاده از ۷ فروردین ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر جم سنتر به روی صحنه می رود.
 
نمایش "گروفالو" نوشته بهرام ‌جلالی ‌پور براساس داستانی از جولیا دونالدسون و طراح و کارگردان آن آرش ‌شریف ‌زاده است.
 
بازیگران این اثر که تاکنون برنده ی ١٨ جایزه از جشنواره های بین المللی تئاتر کودک داخلی و خارجیشده لست عبارتند از: 
 
حنانه فتح الهی، یگانه راستی، علیرضا الماسی، احمد استیری، عباس محمدی، نیما مهدی اوغلی، نگین تقوی راد، نگار تقوی راد
 
آهنگسازی آن را فرید ‌نوایی برعهده داشته و اشعار را مهدی ‌فرشیدی ‌سپهر سروده است.
 
طراح صحنه و پوستر نمایش منتخب جشنواره بین المللی تونس آرش ‌شریف ‌زاده و طراح لباس ریحانه ‌مطهری است.
 
طراحی و ساخت عروسک برعهده فاطمه عباسی و روابط عمومی گروه تئاتر کودک ببین ریحانه مطهری، روژین ستاری و روشنک‌ کریمی است.
 
درخلاصه نمایش آمده است: 
 
پدر و مادر بچه موش که از دست تنبلی او خسته شده اند، برای پیداکردن گردو او را به جنگل می فرستند. در راه پدربزرگ به کمک بچه موش می آید و او با کمک تخیل خود بر
 
حیوانات جنگل پیروز می‌شود اما در ادامه راه اتفاق بسیار عجیبی می‌افتد.‌‌..

 

درآمد فروش روز چهارشنبه ۱۶ اسفند نمایش عروسکی «گرگ بلا جلو بیا جلو بیا» به کارگردانی سمیرا یزدان پژو برای هدیه به هموطنان بلوچستان اختصاص می یابد.  | عکس اختصاص فروش روز چهارشنبه ۱۶ اسفند نمایش «گرگ بلا جلو بیا جلو بیا» برای هدیه به هموطنان بلوچستاندرآمد فروش روز چهارشنبه ۱۶ اسفند نمایش عروسکی «گرگ بلا جلو بیا جلو بیا» به کارگردانی سمیرا یزدان پژو برای هدیه به هموطنان بلوچستان اختصاص می یابد. 
نمایش عروسکی «گرگ بلا جلو بیا جلو بیا» به نویسندگی افسانه شعبان نژاد و کارگردانی سمیرا یزدان پژو که از نیمه ی بهمن ماه ساعت ۱۶ در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله به روی صحنه می رود و با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده است، در پی حادثه سیل ناگوار بلوچستان برای کمک به هموطنان درآمد فروش روز چهارشنبه ۱۶ اسفند را به کودکان بلوچستان هدیه می کنند.  در این نمایش عروسکی که مناسب کودکان دوسال به بالا می باشد، ریحانه باغبادی، عاطفه بحرالعلوم طباطبایی، سمیرا یزدان پژو به عنوان بازیگر و بازی دهنده ی عروسک، ریحانه باغبادی ترانه سرا ...
دیدن ادامه ››

نمایش عروسکی «گرگ بلا جلو بیا جلو بیا» به نویسندگی افسانه شعبان نژاد و کارگردانی سمیرا یزدان پژو که از نیمه ی بهمن ماه ساعت ۱۶ در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله به روی صحنه می رود و با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده است، در پی حادثه سیل ناگوار بلوچستان برای کمک به هموطنان درآمد فروش روز چهارشنبه ۱۶ اسفند را به کودکان بلوچستان هدیه می کنند. 

در این نمایش عروسکی که مناسب کودکان دوسال به بالا می باشد، ریحانه باغبادی، عاطفه بحرالعلوم طباطبایی، سمیرا یزدان پژو به عنوان بازیگر و بازی دهنده ی عروسک، ریحانه باغبادی ترانه سرا و تنظیم کننده‌ی آهنگ، محمد سعادت زاده دستیار کارگردان، بهار محمدی و سمیرا یزدان پژو طراح عروسک و سازنده ی عروسک، علیرضا حسین پور، سمیرا یزدان پژو طراح دکور و سازنده‌ی دکور، سارا یزدان پژو طراح لباس و دوزنده ی لباس، خاطره خسروی، علی محمدی طراح پوستر و بروشور، محمدرضا شاملو فرد طراح و اپراتور نور، فرشته شفیعی عکاس، روابط عمومی گروه «تئاتر کودک ببین» ریحانه مطهری، روژین ستاری و روشنک کریمی حضور دارند. 

در خلاصه نمایش آمده است: بچه های مامان بزی مشغول بازی هستند که ناگهان گرگ بلا یواشکی اونها رو با خودش میبره، مامان بزی که میفهمه، ردپای گرگ رو دنبال میکنه تا بچه هاشو پیدا کنه اما...

علاقمندان برای تهیه بلیت می توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

خبر
درباره نمایش هوش پشه ای i
 با همراهی هوتن شکیبا، ژاله صامتی و سعید چنگیزیان "هوش پشه ای" به تالار هنر میرود.
نمایش "هوش پشه ای" نوشته و کارگردانی سامان کرمی از ۳ اسفند ساعت ۱۹ به تالار هنر میاید. نمایش "هوش پشه ای" ماجرای پسری را نشان می دهد که در خانه تنهاست و وابستگی شدیدی به اینترنت و فضای مجازی دارد و از ارتباطات اجتماعی و عواطف انسانی دوری می کند. پسر سعی می کند مشکلات واقعی و حتی ساده در زندگی را با استفاده از اطلاعات موتور جستجوگر و هوش مصنوعی حل کند اما... این نمایش نوشته و کارگردانی سامان کرمی، مشاور کارگردان و مجری طرح مینا گلپایگانی است و با حضور افتخاری سه هنرمند شناخته شده تئاتر هوتن شکیبا، ژاله صامتی و سعید چنگیزیان روی صحنه میرود. هوتن شکیبا در این نمایش صدای هوش مصنوعی را بر ...
دیدن ادامه ››

نمایش "هوش پشه ای" نوشته و کارگردانی سامان کرمی از ۳ اسفند ساعت ۱۹ به تالار هنر میاید.

نمایش "هوش پشه ای" ماجرای پسری را نشان می دهد که در خانه تنهاست و وابستگی شدیدی به اینترنت و فضای مجازی دارد و از ارتباطات اجتماعی و عواطف انسانی دوری می کند. پسر سعی می کند مشکلات واقعی و حتی ساده در زندگی را با استفاده از اطلاعات موتور جستجوگر و هوش مصنوعی حل کند اما...

این نمایش نوشته و کارگردانی سامان کرمی، مشاور کارگردان و مجری طرح مینا گلپایگانی است و با حضور افتخاری سه هنرمند شناخته شده تئاتر هوتن شکیبا، ژاله صامتی و سعید چنگیزیان روی صحنه میرود. هوتن شکیبا در این نمایش صدای هوش مصنوعی را بر عهده دارد. ژاله صامتی و سعید چنگیزیان نیز در تماس تصویری حضور دارند.

بازیگران این نمایش به ترتیب حروف الفبا، الهه اصغری، علی بیگی، فائزه صدر، نفیسه فتحی و بازیگران نوجوان نیز یاسین وطن خواه، برسام نوری اسکویی هستند.

طراحی صحنه این نمایش را مجتبی مهدی، آهنگسازی را حسین شعاعی، طراحی جلوه های بصری و نوری را ولی ثقفی، طراحی نور را حسین اکبری، طراحی لباس را نسیم ملکی، طراحی گریم را حسین تبریزی، بادی پرکاشن را کیمیا مظفری، دستیاری کارگردان و برنامه ریزی را کیمیا مظفری، گروه کارگردانی اکرم فرهی، نرگس پروانیا و سپیده شریعت مقدم، عکاسی و ساخت تیزر را کیانوش سلطانی متین، ساخت موشن و تصاویر ویدئویی را متین بهشتی، مسعود بهشتی، بهار صلواتچی و علی باوفا و طراحی پوستر و بروشور را کیانوش سلطانی متین بر عهده دارند.

خبر
درباره نمایش سیندرلای چینی i
پوستر نمایش پوستر نمایش "سیندرلای چینی" رونمایی شد.
همزمان با رونمایی از پوستر نمایش "سیندرلای چینی" عوامل و بازیگران تازه ترین نمایش مریم کاظمی معرفی شدند. نمایش "سیندرلای چینی" به کارگردانی و طراحی مریم کاظمی که ویژه اجرای صبح و برای مدارس تولید شده است در پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب اجرا می شود. نمایش "سیندرلای چینی" نوشته لاول سوارتزل برگرفته از یک افسانه چینی است، ترجمه این نمایشنامه را حسین فدایی حسین انجام داده و با طراحی و کارگردانی مریم کاظمی آماده شده است. در این نمایش بازیگرانی همچون میترا کریم خانی، پریسا فلاح زاده، نازنین صفا، عرفان میدانلو، مهراد زمانی، فربد تجویدی، کیانا کریمی و سارینا سالاریان به ایفای نقش می پردازند. موسیقی ...
دیدن ادامه ››

همزمان با رونمایی از پوستر نمایش "سیندرلای چینی" عوامل و بازیگران تازه ترین نمایش مریم کاظمی معرفی شدند.

نمایش "سیندرلای چینی" به کارگردانی و طراحی مریم کاظمی که ویژه اجرای صبح و برای مدارس تولید شده است در پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب اجرا می شود.

نمایش "سیندرلای چینی" نوشته لاول سوارتزل برگرفته از یک افسانه چینی است، ترجمه این نمایشنامه را حسین فدایی حسین انجام داده و با طراحی و کارگردانی مریم کاظمی آماده شده است.

در این نمایش بازیگرانی همچون میترا کریم خانی، پریسا فلاح زاده، نازنین صفا، عرفان میدانلو، مهراد زمانی، فربد تجویدی، کیانا کریمی و سارینا سالاریان به ایفای نقش می پردازند.

موسیقی این نمایش توسط فرید نوایی، طراحی لباس توسط مژگان عیوضی، طراحی و ساخت کلاه های خانم ها را افسانه قلی زاده، ماسک ها را مونا شریفی و کلاه لین یون را میترا کریم خانی انجام داده اند.

پوستر این نمایش را پریسا فلاح زاده طراحی کرده است. ساخت تیزر بر عهده بهرام شادانفر، دستیار کارگردان مهراد زمانی، مدیر صحنه مریم ذکاوتی، دوخت لباس ها فرحناز معیری و روابط عمومی گروه تئاتر مستقل زهرا شایان فر هستند.

دور نخست اجرای این نمایش زمستان ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ خواهد بود.

امیرمسعود فدائی، میثم محمدی، امیر مسعود و محمد فروزنده این را خواندند
سلام وقت بخیر نمایش سیندرلا چینی مناسب چه سنیه؟ دختر من ۱۶ سال و پسرم ۱۳ سالشه
من تجریه ای در این زمینه ندارم
ممنون میشم راهنمایی کنید
نمایشی باشه که بچه ها جذب بشن
با توجه به فضای مجازی که الان همه باهاش مواجه هستیم
دوست دارم بیشتر با این محیط ها آشنا بشن
۱۸ اسفند ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
خبر
درباره نمایش ماهی کوچولو i
«ماهی کوچولو» در تالار هنر ماندنی شد. | عکس «ماهی کوچولو» در تالار هنر ماندنی شد.
نمایش عروسکی ”ماهی کوچولو” به کارگردانی حجت هاشمی به دلیل استقبال مخاطبان تا جمعه ۲۷ بهمن ماه تمدید شد. این نمایش عروسکی که با تلفیق چند تکنیک عروسکی اجرا میشود برداشتی آزاد از قصه «ماهی سیاه کوچولو» می باشد که به نویسندگی نسرین خنجری و تهیه کنندگی حجت هاشمی است. در نمایش «ماهی کوچولو»، مسعود حکیمی نژاد به عنوان مجری طرح، بابک نیوشادان به عنوان بازیگر، درنا کمالو، مهشاد حجتی، خاتون پناهنده، الیکا شفیعی، حوریا جمالیان، مجید رستم آبادی، امیر حسین زنگنه، علیرضا قزوینی، مریم پیران، درسا زرین، نسیم لقمانی به عنوان بازی دهنده عروسک، آیدا بوکانی، مهشاد حجتی، ...
دیدن ادامه ››

نمایش عروسکی ”ماهی کوچولو” به کارگردانی حجت هاشمی به دلیل استقبال مخاطبان تا جمعه ۲۷ بهمن ماه تمدید شد.

این نمایش عروسکی که با تلفیق چند تکنیک عروسکی اجرا میشود برداشتی آزاد از قصه «ماهی سیاه کوچولو» می باشد که به نویسندگی نسرین خنجری و تهیه کنندگی حجت هاشمی است.

در نمایش «ماهی کوچولو»، مسعود حکیمی نژاد به عنوان مجری طرح، بابک نیوشادان به عنوان بازیگر، درنا کمالو، مهشاد حجتی، خاتون پناهنده، الیکا شفیعی، حوریا جمالیان، مجید رستم آبادی، امیر حسین زنگنه، علیرضا قزوینی، مریم پیران، درسا زرین، نسیم لقمانی به عنوان بازی دهنده عروسک، آیدا بوکانی، مهشاد حجتی، رشاد معینی، مجید اسدی، حمید خلفی، سپیده چنگیزی، مهدی فخشوری، سجاد صیادی، مهدی مرتضوی به عنوان صداپیشه حضور دارند.

از دیگر عوامل نمایش «ماهی کوچولو» میتوان از طراح عروسک: قاسم رحمتی، طراح صحنه: حجت هاشمی، طراح پوستر: صادق زرجویان، طراح بروشور: قاسم رحمتی، ساخت صحنه: مجید رستم آبادی، مهشاد حجتی، حمید خلفی، ساخت عروسک: قاسم رحمتی، مجید رستم آبادی، امیر صدقی، ترانه سرا و آهنگساز: بابک نیوشادان، آهنگساز قطعه رپ: مهدی فخشوری، الکترونیک: امیر حسین میرزایی، مهندسی صدا: کیان هدایتی، همخوان: درنا کمالو، ماهور هاشمی، مرجان خلیلی، درسا زرین، برنامه ریز: درنا کمالو، دستیاران کارگردان: مجید رستم آبادی، امیر حسین زنگنه، علیرضا قزوینی، منشی صحنه: مریم پیران و روابط عمومی: گروه« تئاتر کودک ببین» ریحانه مطهری، روژین ستاری، روشنک کریمی نام برد.

در خلاصه ی نمایش آمده است:

قصه ماهی کوچکی است که به عشق دیدن دریا خطر می کند و سفری دور و دراز را با تجربه های متفاوت برای رسیدن به رهایی آغاز میکند.

 نمایش «ماهی کوچولو» تا ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ هر روز ساعت ۱۸ به جز شنبه ها به مدت ۴۵ دقیقه در تالار هنر به روی صحنه می رود.

خبر
درباره نمایش شهر طلا i
نمایش «شهر طلا» در جم سنتر | عکس نمایش «شهر طلا» در جم سنتر
نمایش «شهر طلا» با طراحی، نویسندگی و کارگردانی حامد زحمتکش سه روز پایان هفته ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر جم سنتر تا ۲۷ اسفند ماه به روی صحنه می رود. نمایش «شهر طلا» بر اساس قصه‌ای از سونیا لیوتین در کتابی به همین نام از انتشارات قدیانی که توسط آکادمی هوش مالی تولید شده است. در این نمایش مشارکتی که با بازی بازیگران و تکنیک تئاتر عروسکی‌کاغذی با موضوع سواد مالی برای کودکان و نوجوانان تولید شده است، حامد زحمتکش و علیرضا خدابخش به عنوان بازیگر، آزاده فرهنگیان شاعر، رامین عبدالهی آهنگساز، سونا مصطفی‌زاده، پگاه بنی‌اردلان و نگار افصحی تصویرگر شخصیت‌ها، ...
دیدن ادامه ››

نمایش «شهر طلا» با طراحی، نویسندگی و کارگردانی حامد زحمتکش سه روز پایان هفته ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر جم سنتر تا ۲۷ اسفند ماه به روی صحنه می رود.

نمایش «شهر طلا» بر اساس قصه‌ای از سونیا لیوتین در کتابی به همین نام از انتشارات قدیانی که توسط آکادمی هوش مالی تولید شده است.

در این نمایش مشارکتی که با بازی بازیگران و تکنیک تئاتر عروسکی‌کاغذی با موضوع سواد مالی برای کودکان و نوجوانان تولید شده است، حامد زحمتکش و علیرضا خدابخش به عنوان بازیگر، آزاده فرهنگیان شاعر، رامین عبدالهی آهنگساز، سونا مصطفی‌زاده، پگاه بنی‌اردلان و نگار افصحی تصویرگر شخصیت‌ها، نماها و وسایل، ارشام مودبیان صدا بردار، استودیو ضبط موسیقی صداخانه زروان و روابط عمومی گروه «تئاتر کودک ببین» ریحانه مطهری، روژین ستاری و روشنک کریمی هستند.‌

نمایش «شهر طلا» برای گروه سنی ۷ تا ۱۲سال به مدت ۶۰دقیقه اجرا می‌شود و مخاطبان با مفاهیم مختلف سواد مالی آشنا می‌شوند.

در خلاصه نمایش آمده است: آقای جهانگرد، شهر به شهر و کشور به کشور، سفر می‌کند تا کودکان دنیا را از نزدیک ببیند و قصه‌های سواد مالی آن‌ها را برای بچه‌های خوب ایرانی تعریف کند.

این نمایش پیش از این در فرهنگسرای ارسباران و مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه رفته و با استقبال مخاطبان روبرو شده است و سه روز پایان هفته در مجموعه جم سنتر خیابان نیاوران، خیابان جماران، مجتمع جم سنتر، طبقه اول، سینما تئاتر جم به روی صحنه میرود.

پوستر نمایش همزمان با معرفی دست‌اندرکاران تازه ترین نمایش مریم کاظمیپوستر نمایش "غول ها و بچه های مدرسه سید هوف " منتشر شد
پوستر نمایش "غول ها و بچه های مدرسه سید هوف " به طراحی و کارگردانی مریم کاظمی منتشر شد. نمایش "غول ها و بچه های مدرسه سید هوف " تازه ترین نمایش مریم کاظمی که ویژه اجرای صبح و برای مدارس تولید شده است در پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب اجرا می شود. این نمایش با همکاری انجمن اوقات فراغت (سام)  جهت هماهنگی رزرو مدارس و پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب تهران جهت اجرا آماده شده و مدارس تهران می توانند از طریق شماره های ۰۲۱۷۵۲۵۹۰۰۰ و شماره پشتیبان ۰۹۳۲۹۳۶۹۳۶۲ نسبت به هماهنگی و رزرو اجرا اقدام کنند. نمایش "غول هاو بچه های مدرسه سید هوف" نوشته سید هوف ، ترجمه حسین فدایی حسین است که با طراحی ...
دیدن ادامه ››

پوستر نمایش "غول ها و بچه های مدرسه سید هوف " به طراحی و کارگردانی مریم کاظمی منتشر شد.

نمایش "غول ها و بچه های مدرسه سید هوف " تازه ترین نمایش مریم کاظمی که ویژه اجرای صبح و برای مدارس تولید شده است در پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب اجرا می شود.

این نمایش با همکاری انجمن اوقات فراغت (سام)  جهت هماهنگی رزرو مدارس و پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب تهران جهت اجرا آماده شده و مدارس تهران می توانند از طریق شماره های ۰۲۱۷۵۲۵۹۰۰۰ و شماره پشتیبان ۰۹۳۲۹۳۶۹۳۶۲ نسبت به هماهنگی و رزرو اجرا اقدام کنند.

نمایش "غول هاو بچه های مدرسه سید هوف" نوشته سید هوف ، ترجمه حسین فدایی حسین است که با طراحی و کارگردانی مریم کاظمی آماده شده و بازیگرانی همچون پریسا فلاح زاده، عرفان میدانلو، مهراد زمانی، فربد تجویدی، بهرنگ رهنمون، مریم ذکاوتی، میلاد رضایی، سارینا سالاریان، آذین معتمدی و کیانا کریمی در آن ایفای نقش می کنند.

موسیقی این نمایش توسط فرید نوایی، طراحی لباس توسط مژگان عیوضی، ماسک ها توسط سهیلا باجلان، کلاه گیس ها توسط مونا شریفی ساخته شده اند.

پوستر این نمایش را پریسا فلاح زاده طراحی کرده است. ساخت تیزر بر عهده بهرام شادانفر، دستیار کارگردان مهراد زمانی، مدیر صحنه میترا کریم خانی، دوخت لباس ها فرحناز معیری و روابط عمومی گروه تئاتر مستقل زهرا شایان فر هستند. دور نخست اجرای این نمایش زمستان ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ خواهد بود.

خبر
درباره نمایش غول‌ها i
دو نمایش با همکاری انجمن اوقات فراغت برای مدارس آماده شد | عکس مریم کاظمی خبر داد؛دو نمایش با همکاری انجمن اوقات فراغت برای مدارس آماده شد
مریم کاظمی کارگردان تئاتر و سرپرست گروه تئاتر مستقل از تولید دو نمایش جدید ویژه اجرای مدارس تهران خبر داد. به گزارش روابط عمومی گروه تئاتر مستقل، گروه تئاتر مستقل با همکاری انجمن اوقات فراغت و پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب تهران دو نمایش جدید "سیندرلای چینی" و "غول ها و بچه های مدرسه سید هوف" را برای مدارس تهران تولید و آماده اجرا کرد.مریم کاظمی کارگردان این دو نمایش گفت: برای اولین بار دو نمایش ویژه اجرای صبح و برای مدارس تهران آماده کرده ایم که با همکاری انجمن اوقات فراغت و پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب تهران روی صحنه میروند.وی با تاکید بر این که دور اول اجراهای این دو نمایش از نیمه ...
دیدن ادامه ››

مریم کاظمی کارگردان تئاتر و سرپرست گروه تئاتر مستقل از تولید دو نمایش جدید ویژه اجرای مدارس تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی گروه تئاتر مستقل، گروه تئاتر مستقل با همکاری انجمن اوقات فراغت و پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب تهران دو نمایش جدید "سیندرلای چینی" و "غول ها و بچه های مدرسه سید هوف" را برای مدارس تهران تولید و آماده اجرا کرد.
مریم کاظمی کارگردان این دو نمایش گفت: برای اولین بار دو نمایش ویژه اجرای صبح و برای مدارس تهران آماده کرده ایم که با همکاری انجمن اوقات فراغت و پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب تهران روی صحنه میروند.
وی با تاکید بر این که دور اول اجراهای این دو نمایش از نیمه بهمن ماه آغاز می شود گفت: مدارس تهران می توانند صرفاً از طریق شماره تلفن۰۲۱۷۵۲۵۹۰۰۰ نسبت به رزرو اجراهای صبح اقدام کنند. محل اجرا نیز سالن اصلی پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب خواهد بود.
نمایش "سیندرلای چینی" نوشته لاول سوارتزل و برگرفته از یک افسانه چینی و نمایش "غول ها و بچه های مدرسه سید هوف" نوشته سید هوف است که هر دو اثر توسط سیدحسین فدایی حسین به فارسی ترجمه شده و  با طراحی و کارگردانی مریم کاظمی آماده اجرا شده اند.
کاظمی در معرفی این دو نمایش و گروه دست اندرکار آن توضیح داد: هر دو نمایش ما توسط بازیگران اصلی گروه تئاتر مستقل و عوامل حرفه ای و شناخته شده تولید شده اند. در نمایش "سیندرلای چینی" میترا کریم خانی، پریسا فلاح زاده، نازنین صفا، عرفان میدانلو، مهراد زمانی، فربد تجویدی، کیانا کریمی،سارینا سالاریان بازی می کنند. در نمایش "غول ها و بچه های مدرسه سید هوف" نیز پریسا فلاح زاده، نازنین صفا، عرفان میدانلو، مهراد زمانی، فربد تجویدی، بهرنگ رهنمون، مریم ذکاوتی، میلاد رضایی، سارینا سالاریان، آذین معتمدی، کیانا کریمی به عنوان بازیگر حضور دارند.

وی ادامه داد: مانند کارهای گذشته، هنرمندان گروه تئاتر مستقل در بخش های فنی ، موسیقی، طراحی و ساخت و سازها همکاری دارند که به زودی اعلام خواهند شد.
وی تاکید کرد: دور نخست اجراهای این دو نمایش زمستان ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ در باغ کتاب تهران برگزار خواهد شد.

نمایش عروسکی«گرگ بلا جلو بیا جلو بیا» | عکس نمایش عروسکی «گرگ بلا جلو بیا جلو بیا» در پارک لالهنمایش عروسکی«گرگ بلا جلو بیا جلو بیا»
به نویسندگی افسانه شعبان نژاد و کارگردانی سمیرا یزدان پژو از یکشنبه ۱۵ بهمن ماه ساعت ۱۶ در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله به روی صحنه می رود.  در این نمایش عروسکی که مناسب کودکان دوسال به بالا می باشد، ریحانه باغبادی، عاطفه بحرالعلوم طباطبایی، سمیرا یزدان پژو به عنوان بازیگر و بازی دهنده ی عروسک، ریحانه باغبادی ترانه سرا و تنظیم کننده ی آهنگ، محمد سعادت زاده دستیار کارگردان، بهار محمدی و سمیرا یزدان پژو طراح عروسک و سازنده ی عروسک، علیرضا حسین پور، سمیرا یزدان پژو طراح دکور و سازنده ی دکور، سارا یزدان پژو طراح لباس و دوزنده ی ...
دیدن ادامه ››

به نویسندگی افسانه شعبان نژاد و کارگردانی سمیرا یزدان پژو از یکشنبه ۱۵ بهمن ماه ساعت ۱۶ در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله به روی صحنه می رود. 

در این نمایش عروسکی که مناسب کودکان دوسال به بالا می باشد، ریحانه باغبادی، عاطفه بحرالعلوم طباطبایی، سمیرا یزدان پژو به عنوان بازیگر و بازی دهنده ی عروسک، ریحانه باغبادی ترانه سرا و تنظیم کننده ی آهنگ، محمد سعادت زاده دستیار کارگردان، بهار محمدی و سمیرا یزدان پژو طراح عروسک و سازنده ی عروسک، علیرضا حسین پور، سمیرا یزدان پژو طراح دکور و سازنده ی دکور، سارا یزدان پژو طراح لباس و دوزنده ی لباس، خاطره خسروی، علی محمدی طراح پوستر و بروشور، محمدرضا شاملو فرد طراح و اپراتور نور، فرشته شفیعی عکاس، روابط عمومی گروه «تئاتر کودک ببین» ریحانه مطهری ، روژین ستاری و روشنک کریمی حضور دارند. 

در خلاصه ی نمایش آمده است : 
بچه های مامان بزی مشغول بازی هستند که ناگهان گرگ بلا یواشکی اونها رو با خودش میبره، مامان بزی که میفهمه، ردپای گرگ رو دنبال میکنه تا بچه هاشو پیدا کنه اما...

علاقمندان برای تهیه ی بلیت می توانند به سایت تیوال مراجعه کنند و یا از طریق شماره های  ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲ - ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ برای کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند.

اکران رایگان فیلم‌تئاترهای کانون به مناسبت دهه فجر | عکس اکران رایگان فیلم‌تئاترهای کانون به مناسبت دهه فجر
به مناسبت دهه مبارک فجر فیلم‌تئاترهای مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری اکران رایگان می‌شود.  به گزارش اداره ‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایش‌های تولید شده در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با گرامی‌داشت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای مخاطبان کودک و نوجوان اکران رایگان می‌شود. بر اساس این خبر، نمایش‌های «افسانه ماردوش» به کارگردانی محمد جهان‌پا، «حکایت مرد کوهستان» به کارگردانی افسانه زمانی، «کودک غریب» به کارگردانی حسن ...
دیدن ادامه ››

به مناسبت دهه مبارک فجر فیلم‌تئاترهای مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری اکران رایگان می‌شود.

 به گزارش اداره ‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایش‌های تولید شده در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با گرامی‌داشت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای مخاطبان کودک و نوجوان اکران رایگان می‌شود.

بر اساس این خبر، نمایش‌های «افسانه ماردوش» به کارگردانی محمد جهان‌پا، «حکایت مرد کوهستان» به کارگردانی افسانه زمانی، «کودک غریب» به کارگردانی حسن دادشکر، «کچل کفتر باز» به کارگردانی آزاده انصاری و «دختر کدو تنبل» به کارگردانی علی پاکدست در این طرح نمایش داده می‌شود.

این نمایش‌ها با اقتباس از کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و به تهیه‌کنندگی مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون تولید شدند.

تولید تئاتر بر اساس کتاب‌های منتشر شده کودک و نوجوان از جمله برنامه‌های مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

 

این نمایش‌ها قرار است از روز پنج‌شنبه ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ نمایش داده ‌شود.

خبر
درباره اجراخوانی زندگی بسیار کوتاه است i
به کارگردانی مجتبی گوهرخای توسط هنرمندان نابینا و کم بینا در تالار هنر انجام میشود.  | عکس اجراخوانی نمایش «زندگی بسیار کوتاه است»به کارگردانی مجتبی گوهرخای توسط هنرمندان نابینا و کم بینا در تالار هنر انجام میشود.
نمایشنامه «زندگی بسیار کوتاه است» توسط مهدی مهدی آبادی به نگارش درآمده است و پنجشنبه ۱۲ بهمن و جمعه ۱۳ بهمن ساعت ۱۶ در تالار هنر با بازی داریوش فلاحی، سایه همایی، مسیحا موسوی، امیرحمزه نخعی، نفس آذرنیا، مینادهقانی، الهه محقق، الهام محقق، داریوش غیبعلی زاده اجراخوانی می شود. دستیار کارگردان اجراخوانی هنرمندان نابینا و کم بینا مسیحا موسوی، طراح پوستر علی یداللهی، طراح و سازنده عروسک بهناز مهدیخواه، سازنده تیزر، عکاس و فیلمبردار فرزادسلیمانی، موسیقی حمیدرضا حسینعلی و مسیحا موسوی و روابط عمومی " گروه تاترکودک ببین " ریحانه مطهری، روژین ستاری و‌ روشنک کریمی هستند. این اجرا ...
دیدن ادامه ››

نمایشنامه «زندگی بسیار کوتاه است» توسط مهدی مهدی آبادی به نگارش درآمده است و پنجشنبه ۱۲ بهمن و جمعه ۱۳ بهمن ساعت ۱۶ در تالار هنر با بازی داریوش فلاحی، سایه همایی، مسیحا موسوی، امیرحمزه نخعی، نفس آذرنیا، مینادهقانی، الهه محقق، الهام محقق، داریوش غیبعلی زاده اجراخوانی می شود.

دستیار کارگردان اجراخوانی هنرمندان نابینا و کم بینا مسیحا موسوی، طراح پوستر علی یداللهی، طراح و سازنده عروسک بهناز مهدیخواه، سازنده تیزر، عکاس و فیلمبردار فرزادسلیمانی، موسیقی حمیدرضا حسینعلی و مسیحا موسوی و روابط عمومی " گروه تاترکودک ببین " ریحانه مطهری، روژین ستاری و‌ روشنک کریمی هستند.

این اجرا خوانی مناسب گروه سنی ۷ سال به بالا می باشد و در خلاصه نمایش آمده است: مترسکی تنها از مزرعه ایی محافظت می‌کند. به خاطر تنهایی زیاد تندخو و بداخلاق و خودخواه و خودپسند شده و همه را می‌ترساند. روزی از روزهای زمستان، آدم برفی در کنار او ظاهر میشود و...

علاقمندان برای تهیه بلیت می توانند از طریق سایت تیوال اقدام کنند.