در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال عکاسی | اخبار
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 22:18:41
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
 ‌نخستین برگزاری نخستین "نشست هم‌اندیشی" اعضای انجمن عکاسان و کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر ‌نخستین "نشست هم‌اندیشی" با حضور اعضای انجمن عکاسان و کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی انجمن عکاسان خانه تئاتر نخستین ‌"نشست هم‌اندیشی" با حضور هیئت مدیره و اعضای انجمن عکاسان تئاترو کانون روابط عمومی و تبلیغات در روز شنبه مورخ ۲۸ بهمن ماه ١۴٠٢ در سالن استاد جوانمرد عمارت خانه تئاتر برگزار شد. این نشست که به منظور آشنایی بیشتر اعضای دو انجمن و تبادل نظر با هدف ایجاد تعامل و همکاری بین عکاسان و مدیران روابط‌عمومی و تبلیغات تئاتر برگزار گردید.ابراهیم حسینی رئیس جلسه ضمن خیرمقدم بر اهمیت همکاری این دو انجمن تاکید کرد و افزود: در ابتدا در جلسه مشترک بین دو هیئت مدیره انجمن ها که تشکیل شد، در خصوص موضوعات مختلف همکاری تبادل نظر کردیم و به ...
دیدن ادامه ››

به گزارش روابط عمومی انجمن عکاسان خانه تئاتر نخستین ‌"نشست هم‌اندیشی" با حضور هیئت مدیره و اعضای انجمن عکاسان تئاترو کانون روابط عمومی و تبلیغات در روز شنبه مورخ ۲۸ بهمن ماه ١۴٠٢ در سالن استاد جوانمرد عمارت خانه تئاتر برگزار شد. این نشست که به منظور آشنایی بیشتر اعضای دو انجمن و تبادل نظر با هدف ایجاد تعامل و همکاری بین عکاسان و مدیران روابط‌عمومی و تبلیغات تئاتر برگزار گردید.

ابراهیم حسینی رئیس جلسه ضمن خیرمقدم بر اهمیت همکاری این دو انجمن تاکید کرد و افزود: در ابتدا در جلسه مشترک بین دو هیئت مدیره انجمن ها که تشکیل شد، در خصوص موضوعات مختلف همکاری تبادل نظر کردیم و به این نتیجه رسیدیم اولین جلسه هم اندیشی با حضور اعضاء برگزار گردد و مشکلات مربوطه مطرح گردد.

وی در ادامه اضافه کرد: قبل از این جلسه، انجمن عکاسان با انجمن کارگردانان این خانه جلساتی را تشکیل دادیم که حتی یک سری بیوگرافی و رزومه توسط هادی نوید جمع آوری شد که بصورت کاتالوگی تهیه و در اختیار کارگردانان قرار گرفت که دورنمای ما از این کار این بود که عکاسانمان را معرفی کنیم به کارگردانان و از آن سو که باهم همکار هستیم در خانه تئاتر از پتانسیل های یکدیگر استفاده نماییم.

حسینی در ادامه به قدمت انجمن عکاسان خانه تئاتر اشاره کرد و گفت: شاید این سوال برای اعضاء کانون روابط عمومی مطرح شده که چرا پس از گذشت چندین سال ما این جلسه را برگزار نکردیم و جواب این سوال این است که این کانون به انسجام کنونی نرسیده بود و اکنون می توانیم با یکدیگر کارهای زیادی را انجام دهیم.

مریم رودبارانی رئیس هیئت مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات نیز ضمن ابراز خوشحالی در بین عکاسان گفت: این جلسه بیشتر قرار است یک جلسه کاربردی باشد و بتوانیم به یک سری نکات دست پیدا کنیم که کاربردی باشد، بدین منظور با هیئت مدیره انجمن عکاسان صحبتی کردیم و به یک سری موارد رسیدیم ،مواردی که می تواند نقطه تلاقی این دو انجمن باشد که عکاسان یکی از بازوهای روابط عمومی می توانند عمل کنند و در یک راستا به جمع بندی برسند و این موضوع بسیار مهم است،طی جلسه قبلی که برگزار شد قرار شد که نشست های بیشتری برقرار کنیم تا به دستاوردهای بیشتری برسیم.

وی در ادامه افزود: مسئله دیگری که در جلسه گذشته مطرح شد که عکاسان بتوانند حضور بیشتری را در کنار مدیران روابط عمومی حضور داشته باشند و یا بتوانند از دستیاران عکاسی برای گرفتن عکس از زوایای مختلف استفاده گردد، زیرا عکس بسیار مهم برای موشن و تبلیغات است و این هم پوشانی می تواند بسیار مهم باشد.

رودبارانی در ادامه به ارتباط عکس با تبلیغات اشاره کرد که چقدر در این زمینه می تواند به ما کمک کند.

علی زندیه در ادامه به تاریخچه ورود خود به صحنه تئاتر اشاره کرد و افزود: ما در جایگاهی که کار می کنیم حداقل در قسمت تیزر یا موشن خیلی اهمیت دارد که کاری انجام دهیم که بسیار تاثیرگذار باشد و این مهم است که عکاسان خوراک کار ما را می دهند و در اینجا مدیر هنری که مدیر تبلیغات هم است، راه را برای ما مشخص می کند و تیزر در واقع باعث فروش بیشتر بلیط در تئاتر می شود.

در انتها حضار به پرسش و پاسخ پرداختند از جمله یکی از عکاسان اعلام کرد که بنده در رسانه کار می کنم و برای عکاسی از نمایش مورد نظر مراجعه می کنم بجای اینکه ما به هر جهت که عکس می گیریم یا در فضای مجازی منتشر کرده یا در رسانه کار می کنیم، مدیران روابط عمومی از حضور ما ممانعت می کنند و یا اگر هم اجازه می دهند صندلی برای ما در نظر گرفته نمی شود که بنشینیم و بتوانیم عکس های مناسب بگیریم و از طرف دیگر یکی از اعضاء کانون روابط عمومی و تبلیغات اعلام کرد: ما عکاسان را انتخاب نمی کنیم بیشتر اوقات دیده شده است که عکاسان توسط کارگردانان زودتر از ما حضور داشته و انتخاب می شوند.

طبق نظرسنجی اعضاء تصمیم بر این شد در هر ماه یک نشست بین اعضاء دوانجمن داشته باشند.

محمد فروزنده، امیرمسعود فدائی و امیر مسعود این را خواندند
کاشکی انجمن عکاسان تئاتر یک آئین‌نامه‌ای تصویب کنه که ما تماشاگران تئاتر کمتر از حضور عکاسان کارنابلد و بی‌ملاحظه لطمه ببینیم. به هر حال عکاسی تئاتر یک ملزوماتی داره که بعضاً از سوی عکاسان محترم رعایت نمیشه.
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
تمدید مهلت ارسال آثار به دومین فصل‌واره فرهنگی و هنری ایثار تا ۱۵ آبان | عکس تمدید مهلت ارسال آثار به دومین فصل‌واره فرهنگی و هنری ایثار تا ۱۵ آبان
مهلت ارسال آثار به دومین فصل‌وارد فرهنگی و هنری به دبیری عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های تهران تا ۱۵ آبان تمدید شد. دبیرخانه دومین فصل‌واره فرهنگی و هنری ایثار اعلام کرد مهلت ارسال آثار بخش‌های مختلف این فصل‌واره تا ۱۵ آبان تمدید شد.  دومین فصل‌واره فرهنگی و هنری ایثار به دبیری عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران که در فصل پاییز سال جاری برگزار می‌شود دارای بخش‌های سرود، نماهنگ، تئاتر خیابانی و صحنه‌ای، قصه‌گویی، موشن‌گرافی، کمیک‌موشن، انیمیشن، طراحی ...
دیدن ادامه ››

مهلت ارسال آثار به دومین فصل‌وارد فرهنگی و هنری به دبیری عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های تهران تا ۱۵ آبان تمدید شد.

دبیرخانه دومین فصل‌واره فرهنگی و هنری ایثار اعلام کرد مهلت ارسال آثار بخش‌های مختلف این فصل‌واره تا ۱۵ آبان تمدید شد. 

دومین فصل‌واره فرهنگی و هنری ایثار به دبیری عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران که در فصل پاییز سال جاری برگزار می‌شود دارای بخش‌های سرود، نماهنگ، تئاتر خیابانی و صحنه‌ای، قصه‌گویی، موشن‌گرافی، کمیک‌موشن، انیمیشن، طراحی پوستر و عکس است.

«ایثار و ایثارگری در طول تاریخ ایران»، «شهدا و جانبازان و آزادگان دفاع مقدس»، «شهدای مدافع حرم ، مدافع امنیت و ...»، «ایثار و شهادت در فرهنگ عاشورایی و رضوی»، «ایثار روستاییان و عشایر کشور»، «ایثار کادر درمان، آتش‌نشان‌ها»، «ایثار در قرآن کریم»، «شهدای مسجد» و «ایثار اجتماعی» موضوعات این دوره از فصل‌واره هستند.

علاقه‌مندان برای ارسال آثار خود می‌توانند از طریق دبیرخانه فصل‌واره به نشانی خیابان شهید رجایی، قبل از بزرگراه آزادگان، مسجد حضرت ولی‌الله اعظم (عج)، بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، طبقه دوم و شماره‌ تماس‌های‌ ۵۴۱۳۲۲۰۱ -۰۲۱ و پیام‌رسان‌های بله و ایتا ۰۹۳۰۱۸۰۲۵۷۸ اقدام نمایند. همچنین ارسال آثار از طریق نشانی اینترنتی c.p.issar@gmail.com نیز امکانپذیر است.

 

امیر مسعود این را خواند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
خبر
درباره کنسرت همایون شجریان i
گزارش آماری و فنی فروش کنسرت همایون شجریان | عکس گزارش آماری و فنی فروش کنسرت همایون شجریان
با پایان یافتن پیش‌فروش اینترنتی کنسرت همایون شجریان، با توجه به ابعاد کم‌نظیر این رویداد ملی، گزارش تحلیلی و آماری زیر تقدیم مخاطبان محترم می‌شود:۱. سی سانس سالن همایش کشور و حدود ۸۰.۰۰۰ بلیت به ۲۸.۰۰۰ خریدار، در سه مرحله، مجموعا در شش ساعت به فروش رسید، که بر اساس برآوردها قابلیت تمدید به چند برابر این میزان و با همین سرعت فروش وجود داشته‌است. ۲. بلیت‌ها از ۱۲۰.۰۰۰ تومان تا ۳۹۵.۰۰۰ تومان قیمت‌گذاری شد و جمعا بیش از ۱۲۰۰ بلیت ردیف VIP از سوی همایون شجریان به صورت رایگان و بر اساس قرعه‌کشی به دانشجویان محترم داوطلب و احراز هویت‌ شده تقدیم شد.۳. ...
دیدن ادامه ››

با پایان یافتن پیش‌فروش اینترنتی کنسرت همایون شجریان، با توجه به ابعاد کم‌نظیر این رویداد ملی، گزارش تحلیلی و آماری زیر تقدیم مخاطبان محترم می‌شود:

۱. سی سانس سالن همایش کشور و حدود ۸۰.۰۰۰ بلیت به ۲۸.۰۰۰ خریدار، در سه مرحله، مجموعا در شش ساعت به فروش رسید، که بر اساس برآوردها قابلیت تمدید به چند برابر این میزان و با همین سرعت فروش وجود داشته‌است.

۲. بلیت‌ها از ۱۲۰.۰۰۰ تومان تا ۳۹۵.۰۰۰ تومان قیمت‌گذاری شد و جمعا بیش از ۱۲۰۰ بلیت ردیف VIP از سوی همایون شجریان به صورت رایگان و بر اساس قرعه‌کشی به دانشجویان محترم داوطلب و احراز هویت‌ شده تقدیم شد.

۳. در نخستین روز پیش‌فروش در روز یکشنبه ۲۲ خردادماه ۱۴۰۱، از یک ساعت پیش از آغاز فروش که برای ساعت ۱۷ برنامه‌ریزی شده‌بود، مراجعه اختصاصی مخاطبان این کنسرت به سایت تیوال آغاز شد و در یک نمودار صعودی تا ۱۷:۱۲ بیش از ۴۰۰ هزار نفر به سایت مراجعه نمودند. صرفا در ۱۲ دقیقه آغازین فروش، از سوی بیش از ۷۰ هزار نفر در مجموع ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار اتصال شبکه به زیرساخت‌های تیوال برقرار شد. در نمودار مهم دیگری در بالاترین نقطه، تعداد ۲۰ هزار درخواست خرید در یک ثانیه به ثبت رسید. گفتنی‌است در بیش از ١۵ دقیقه از آغاز نوبت‌های بعدی فروش، خرید موفق بیش از ۱۰۰۰ بلیت در دقیقه ثبت شده‌است.

۴. هرچند تیوال از هفته‌ها پیش از زمان فروش اینترنتی، استقبال فراتر از دیگر پروژه‌ها را در این کنسرت پیش‌بینی و ارتقاهای سخت‌افزاری و نرم‌‌افزاری ویژه‌ای را اجرا کرده‌بود، اما زیرساخت‌های تیوال که پیش از این به سادگی از پس پرفروش‌ترین کنسرت‌ها و تئاترها برآمده‌بود، آمادگی چنین ارقامی را نداشت و فروش در دقایق آغازین متوقف شد تا تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شود. در ادامه با یک کار تیمی، تخصصی و شبانه‌روزی تمهیدات فنی قابل انجام در کوتاه‌مدت اندیشیده و اجرا شد. این اقدامات شامل بهبودهای فرآیندی تیوال و همچنین تعامل با درگاه‌های بانکی و بهینه‌سازی آن‌ها برای پاسخ به این حجم پرداخت همزمان بود.
تیوال از بابت مشکلات روز نخست، از همه مخاطبان عزیز این کنسرت، صمیمانه عذرخواهی می‌کند و امیدوار و مصمم است با تکیه بر این تجربه منحصر به فرد، کیفیت خدمات خود را به سطح جهانی برساند.

۵. این رویداد، قابل صحبت و مقایسه با رکوردهایی است که از سوی برترین نام‌های تاریخ موسیقی دنیا به ثبت رسیده و در اینجا با یک هنرمند ایرانی و از سوی هنردوستان ایرانی رقم خورده‌است.
به عنوان نمونه‌هایی از برترین رکوردهای فروش قابل صحت‌سنجی از منابع معتبر، که در فضاهای غیرباز و با صندلی انجام شده‌است، می‌توان به رکورد سایت Ticketmaster با فروش ۵۰.۰۰۰ بلیت کنسرت Garth Brooks در نیم ساعت در سال ۲۰۲۱ و فروش ۷۵.۰۰۰ بلیت کنسرت رولینگ استونز در ۵۱ دقیقه در سال ۲۰۱۴ اشاره کرد.

۶. اقدامات متنوعی برای مواجهه با بازار سیاهِ شکل گرفته برای بلیت‌های این کنسرت، شامل بسته‌شدن مجاری اصلی در دو پلتفرم مطرح برای حذف آگهی‌های مربوطه و کمک به خریداران این‌گونه بلیت‌ها انجام شد.

سپهر، آذین حجازی، بهزاد هندی، سحر لیلی ئیون، soheil، شاهین ه و امیر مسعود این را خواندند
محمد عمروابادی، پوریا صادقی، نسیبه، نرگس، رویا کاظمی، ساناز، امین اسفندیار و فاطمه عباسیان این را دوست دارند
درسته که ما خیلی حرص خوردیم و لجمون گرفت اما خسته نباشید.
۳۱ خرداد ۱۴۰۱
لطفا در مورد کمکتون به خریداران بلیط واقعی بیشتر توضیح بدید.منظورتون و روشش رو متوجه نشدم
۱۹ تیر ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
خبر
درباره نمایشگاه قاب های خیال انگیز i
«قاب‌های خیال انگیز» تئاتر به نمایش گذاشته خواهد شد | عکس با ۲۵ تابلوی عکس از ۵ عکاس؛ «قاب‌های خیال انگیز» تئاتر به نمایش گذاشته خواهد شد
۲۵ تابلوی عکس از ۵ عکاس تئاتر در قالب نمایشگاه گروهی عکس «قاب‌های خیال انگیز» به مدت هفت روز در نگارخانه شیخ هادی در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت. به گزارش مشاور رسانه رویداد، «قاب‌های خیال انگیز» حاصل تلاش‌های چندساله ۵ عکاس در ژانر عکاسی صحنه و در شاخه تئاتر است که در قالب یک نمایشگاه گروهی عکس تئاتر در نگارخانه شیخ هادی از روز شنبه، ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به نمایش درخواهد آمد. مسعود عطارهادی، پیام احمدی کاشانی، فرزاد جمشیددانایی، لیلا محرم‌پور و فهیمه علی بیگی، عکاسان شرکت کننده در رویداد را تشکیل می‌دهند. مسعود عطارهادی، ...
دیدن ادامه ››

۲۵ تابلوی عکس از ۵ عکاس تئاتر در قالب نمایشگاه گروهی عکس «قاب‌های خیال انگیز» به مدت هفت روز در نگارخانه شیخ هادی در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت. 
به گزارش مشاور رسانه رویداد، «قاب‌های خیال انگیز» حاصل تلاش‌های چندساله ۵ عکاس در ژانر عکاسی صحنه و در شاخه تئاتر است که در قالب یک نمایشگاه گروهی عکس تئاتر در نگارخانه شیخ هادی از روز شنبه، ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به نمایش درخواهد آمد. 
مسعود عطارهادی، پیام احمدی کاشانی، فرزاد جمشیددانایی، لیلا محرم‌پور و فهیمه علی بیگی، عکاسان شرکت کننده در رویداد را تشکیل می‌دهند. 
مسعود عطارهادی، فارغ التحصیل مقطع کاردانی رشته عکاسی دانشگاه جامع علمی- کاربردی واحد ۱۳ تهران است و سالیان سال است که به صورت تخصصی، در ژانر عکاسی تبلیغاتی به فعالیت مشغول است. 
این عکاس باسابقه توانسته در جشنواره‌های مختلفی همچون جشنواره عکس شمس العماره، جشنواره عکس ایران‌شناسی و جشنواره عکس بافت تاریخی تهران مقام کسب کند. 
پیام احمدی کاشانی سابقه شرکت در بیش از ده‌ها نمایشگاه گروهی و برپایی بیش از ۱۰ نمایشگاه انفرادی در ژانرهای عکاسی طبیعت، مستند و تئاتر و کسب جوایز مختلف در جشنواره‌های معتبر ایرانی و خارجی را در کارنامه دارد. 
گفتنی است؛ او عضو انجمن‌های صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران، انجمن صنفی سراسری عکاسان تئاتر ایران و همچنین، کانون روابط عمومی و تبلیغات تئاتر خانه تئاتر است. 
فرزاد جمشیددانایی، عضو انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران و عضو انجمن صنفی سراسری عکاسان تئاتر ایران است که با گروه‌های نمایشی مختلف در مقام عکاس گروه نمایشی همکاری دارد. 
لیلا محرم پور، از سال ۱۳۹۶ به عکاسی مشغول است و در ژانرهای مختلفی همچون عکاسی مستند اجتماعی، پرتره و خیابانی، خبری، تئاتر و سینما طبع آزمایی کرده. 
وی سابقه شرکت در چندین نمایشگاه گروهی عکس را در کارنامه دارد و از اعضای انجمن صنفی عکاسان تئاتر ایران به شمار می‌رود.
فهیمه علی بیگی، از سال ۱۳۹۷ در ژانرهای مختلفی مثل تئاتر، طبیعت و مستند اجتماعی فعالیت دارد و هم اکنون، مسئول کانون عکس تئاتر شهرری است.
همچنین، او در چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی شرکت داشته و از اعضای انجمن صنفی عکاسان تئاتر ایران است.
لازم به ذکر است؛ همه هنرمندان شرکت کننده در نمایشگاه گروهی عکس تئاتر «قاب‌های خیال انگیز» عضو هیئت مدیره کانون عکس اندیشه (فرادید) هستند. 
«قاب‌های خیال انگیز» از روز شنبه، ۱۷ اردیبهشت ماه تا روز جمعه، ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹ الی ۱۸ پذیرای علاقمندان به هنرهای تجسمی و تئاتردوستان است. 
نگارخانه شیخ هادی در خیابان ولیعصر (عج)، نرسیده به سه راه جمهوری، کوچه شهید حسین سخنور واقع شده است.

سپهر و امیر مسعود این را خواندند
کاش جای این کارا یک فرهنگ‌سازی درستی برای عکاسان تئاتر انجام بشه...
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
کانون عکس اندیشه (فرادید) تور عکاسی «آرامستان لهستانی ها» را برگزار می‌کند | عکس در سومین «برنامه تهران گردی»؛ کانون عکس اندیشه (فرادید) تور عکاسی «آرامستان لهستانی ها» را برگزار می‌کند
تور عکاسی «آرامستان لهستانی ها»؛ سومین «برنامه تهران گردی» کانون عکس اندیشه (فرادید) با همکاری فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد. به گزارش روابط عمومی رویداد، سومین «برنامه تهران گردی» کانون عکس اندیشه (فرادید) از بدو تاسیس در مرداد ماه سال ۱۴۰۰، با عنوان تور عکاسی «آرامستان لهستانی ها» با همکاری فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد. تور عکاسی «آرامستان لهستانی ها»، سومین «برنامه تهران گردی» کانون عکس اندیشه (فرادید) به شمار می‌رود که با توجه به ادامه همه گیری ویروس کرونا، در صبحگاه روز جمعه، ۹ اردیبهشت ...
دیدن ادامه ››

تور عکاسی «آرامستان لهستانی ها»؛ سومین «برنامه تهران گردی» کانون عکس اندیشه (فرادید) با همکاری فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد. 
به گزارش روابط عمومی رویداد، سومین «برنامه تهران گردی» کانون عکس اندیشه (فرادید) از بدو تاسیس در مرداد ماه سال ۱۴۰۰، با عنوان تور عکاسی «آرامستان لهستانی ها» با همکاری فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد. 
تور عکاسی «آرامستان لهستانی ها»، سومین «برنامه تهران گردی» کانون عکس اندیشه (فرادید) به شمار می‌رود که با توجه به ادامه همه گیری ویروس کرونا، در صبحگاه روز جمعه، ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ با رعایت دستورالعملهای بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامل پوشش دستکش و ماسک برپا می‌شود. 
گورستان کاتولیک لهستانی‌های تهران، گورستانی در محله دروازه دولاب در جنوب شهر تهران است که آرامگاه ۱۸۹۲ شهروند لهستانی در آن قرار دارد که همگی در سال ۱۹۴۲ میلادی درگذشته‌اند. از این تعداد، ۴۰۸ قبر متعلق به نظامیان لهستانی در جنگ جهانی دوم است. 
بیشتر شهروندان لهستانی که در این گورستان دفن شده‌اند، کسانی بودند که پس از آزادی از اردوگاه‌های کار اجباری استالین در سیبری و قزاقستان، از راه ایران به اروپا باز می‌گشتند. هیچ یک از نظامیان مدفون در این گورستان در عملیات نظامی کشته نشده‌اند. 
گفتنی است؛ کانون عکس اندیشه (فرادید) در ماه‌های اخیر، اقدام به برپایی چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی عکس نموده و همچنین، تور عکاسی «لاله زار گردی» و «محله عودلاجان، بازار آهنگران» را برگزار کرده است. 
عکاسانی که تمایل به شرکت در رویداد به سرپرستی میثاق عباسی؛ راهنمای تورهای گردشگری و مسعود عطار هادی؛ مدرس عکاسی را دارند، می‌توانند به صفحه رسمی اینستاگرام کانون عکس اندیشه (فرادید) به نشانی: Andisheh. Photo.Club@ و همچنین، شماره تماس (۰۹۰۲۳۴۴۰۷۴۴) در پیامرسان واتساپ پیام بدهند.

امیر مسعود این را خواند
میم این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
خبر
درباره نمایشگاه سبزینه i
برگزاری نخستین نمایشگاه انفرادی عکس لیلا محرم پور با عنوان «سبزینه» در کانون عکس اندیشه-فرادید | عکس برگزاری نخستین نمایشگاه انفرادی عکس لیلا محرم پور با عنوان «سبزینه» در کانون عکس اندیشه-فرادید
در چهارمین رویداد مجازی کانون عکس اندیشه (فرادید)، مجموعه عکسی از لیلا محرم پور در ژانر عکاسی طبیعت در نمایشگاه انفرادی عکس «سبزینه» به نمایش درخواهد آمد.به گزارش روابط عمومی رویداد، کانون عکس اندیشه (فرادید) در اولین رویداد مرتبط به حوزه هنرهای تجسمی در ماه نخست سال ۱۴۰۱، اقدام به برگزاری نمایشگاه انفرادی عکس «سبزینه»؛ مجموعه آثار عکاس جوان تهرانی در ژانر عکاسی طبیعت نموده است. لیلا محرم پور، از سال ۱۳۹۶ به عکاسی مشغول است و در ژانرهای مختلفی همچون عکاسی مستند اجتماعی، پرتره و خیابانی، خبری، تئاتر و سینما طبع آزمایی کرده است.گفتنی است؛ وی سابقه شرکت در چندین ...
دیدن ادامه ››

در چهارمین رویداد مجازی کانون عکس اندیشه (فرادید)، مجموعه عکسی از لیلا محرم پور در ژانر عکاسی طبیعت در نمایشگاه انفرادی عکس «سبزینه» به نمایش درخواهد آمد.
به گزارش روابط عمومی رویداد، کانون عکس اندیشه (فرادید) در اولین رویداد مرتبط به حوزه هنرهای تجسمی در ماه نخست سال ۱۴۰۱، اقدام به برگزاری نمایشگاه انفرادی عکس «سبزینه»؛ مجموعه آثار عکاس جوان تهرانی در ژانر عکاسی طبیعت نموده است. 
لیلا محرم پور، از سال ۱۳۹۶ به عکاسی مشغول است و در ژانرهای مختلفی همچون عکاسی مستند اجتماعی، پرتره و خیابانی، خبری، تئاتر و سینما طبع آزمایی کرده است.
گفتنی است؛ وی سابقه شرکت در چندین نمایشگاه گروهی عکس را در کارنامه هنری خود ارد و از اعضاء انجمن صنفی عکاسان تئاتر ایران به شمار می رود؛ علاوه بر اینکه او عضو هیئت مدیره کانون عکس اندیشه (فرادید) است. 
کانون عکس اندیشه (فرادید) ، پیش از این، نمایشگاه‌های انفرادی عکس «آوای خیال» حسین خرمشاهی، «ترنم طبیعت» مسعود عطار هادی و «کوچه پس کوچه‌ها» مینتا سمیعی را به صورت مجازی برپا کرده است. 
آثار لیلا محرم پور، از روز سه شنبه، ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ در سایت رسمی فرهنگسرای اندیشه و صفحه رسمی اینستاگرام کانون عکس اندیشه فرادید به نشانی:  Andisheh.Photo.Club@ در قالب ویدئو برای علاقمندان به هنر عکاسی به نمایش درخواهد آمد.

امیر مسعود و پیام احمدی کاشانی این را خواندند
امیرمسعود فدائی این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
خبر
درباره نمایشگاه کوچه پس کوچه ها i
نمایشگاه انفرادی عکس «کوچه پس کوچه ها» مینتا سمیعی برگزار می‌شود | عکس به همت کانون عکس اندیشه (فرادید)؛ نمایشگاه انفرادی عکس «کوچه پس کوچه ها» مینتا سمیعی برگزار می‌شود
کانون عکس اندیشه (فرادید)، نمایشگاه انفرادی عکس «کوچه پس کوچه ها» با مجموعه آثاری از مینتا سمیعی در ژانر عکاسی مستند اجتماعی را در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ به صورت مجازی به نمایش خواهد گذاشت. به گزارش روابط عمومی رویداد، کانون عکس اندیشه (فرادید) در آخرین رویداد مرتبط به حوزه هنرهای تجسمی در سال ۱۴۰۰، اقدام به برگزاری نمایشگاه انفرادی عکس «کوچه پس کوچه ها»؛ مجموعه آثار عکاس جوان اراکی در ژانر عکاسی مستند اجتماعی نموده است. مینتا سمیعی، از سال ۱۳۹۷ به عکاسی مشغول است و در ژانرهای مختلفی همچون عکاسی مستند اجتماعی، پرتره و خیابانی طبع آزمایی کرده. گفتنی ...
دیدن ادامه ››

کانون عکس اندیشه (فرادید)، نمایشگاه انفرادی عکس «کوچه پس کوچه ها» با مجموعه آثاری از مینتا سمیعی در ژانر عکاسی مستند اجتماعی را در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ به صورت مجازی به نمایش خواهد گذاشت. 
به گزارش روابط عمومی رویداد، کانون عکس اندیشه (فرادید) در آخرین رویداد مرتبط به حوزه هنرهای تجسمی در سال ۱۴۰۰، اقدام به برگزاری نمایشگاه انفرادی عکس «کوچه پس کوچه ها»؛ مجموعه آثار عکاس جوان اراکی در ژانر عکاسی مستند اجتماعی نموده است. 
مینتا سمیعی، از سال ۱۳۹۷ به عکاسی مشغول است و در ژانرهای مختلفی همچون عکاسی مستند اجتماعی، پرتره و خیابانی طبع آزمایی کرده. 
گفتنی است؛ وی سابقه شرکت در بیش از ۳۰ نمایشگاه ملی و بین المللی و کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی را در کارنامه دارد علاوه بر اینکه او هم اکنون عضو کانون عکس اندیشه (فرادید) است. 
کانون عکس اندیشه (فرادید) فرادید، پیش از این، نمایشگاه‌های انفرادی عکس «آوای خیال» حسین خرمشاهی و «ترنم طبیعت» مسعود عطارهادی را به صورت مجازی برپا کرده است. 
آثار مینتا سمیعی، از روز شنبه، ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۰ در سایت رسمی فرهنگسرای اندیشه و صفحه رسمی اینستاگرام کانون عکس اندیشه- فرادید به نشانی: @Andisheh. Photo. Club در قالب ویدئو برای علاقمندان به هنر عکاسی به نمایش درخواهد آمد.

 

امیرمسعود فدائی و امیر مسعود این را خواندند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
جشنواره هنری سرباز آسمانی برگزار می شود | عکس جشنواره هنری سرباز آسمانی برگزار می شود
جشنواره هنری سرباز آسمانی در ۵ رشته هنری، به همت بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی (کانون فرهنگ و هنر) برگزار خواهد شد. به گزارش روابط عمومی و ستاد خبری این جشنواره، نخستین جشنواره هنری سرباز آسمانی در رشته های نمایشنامه نویسی، فیلمنامه نویسی کوتاه، داستان نویسی کوتاه، عکس و طراحی پوستر ویژه اساتید، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه این دانشگاه و با محوریت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و موضوعاتی چون محور مقاومت، مدافعان سلامت و اخلاق برگزار خواهد شد. اطلاعات تکمیلی و جزئیات فراخوان این جشنواره متعاقبا اعلام خواهد شد.
دیدن ادامه ››

جشنواره هنری سرباز آسمانی در ۵ رشته هنری، به همت بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی (کانون فرهنگ و هنر) برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و ستاد خبری این جشنواره، نخستین جشنواره هنری سرباز آسمانی در رشته های نمایشنامه نویسی، فیلمنامه نویسی کوتاه، داستان نویسی کوتاه، عکس و طراحی پوستر ویژه اساتید، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه این دانشگاه و با محوریت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و موضوعاتی چون محور مقاومت، مدافعان سلامت و اخلاق برگزار خواهد شد.

اطلاعات تکمیلی و جزئیات فراخوان این جشنواره متعاقبا اعلام خواهد شد.

برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
کانون عکس اندیشه (فرادید) دومین پس از استقبال از "تور عکاسی لاله زار گردی"؛کانون عکس اندیشه (فرادید) دومین "برنامه تهران گردی" را برگزار می کند
تور عکاسی محله عولاجان، بازار آهنگران"؛ دومین "برنامه تهران گردی"  کانون عکس اندیشه (فرادید) با همکاری فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد. به گزارش روابط عمومی، دومین "برنامه تهران گردی" کانون عکس اندیشه (فرادید) از بدو تاسیس در مرداد ماه سال جاری، با عنوان "تور عکاسی محله عودلاجان، بازار آهنگران" با همکاری فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد. "تور عکاسی محله عودلاجان، بازار آهنگران"، دومین "برنامه تهران گردی" کانون عکس اندیشه (فرادید) به شمار می رود که در صبحگاه روز جمعه، ۱ بهمن ماه ۱۴۰۰ با رعایت دستورالعملهای بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامل پوشش دستکش و ماسک برپا می ...
دیدن ادامه ››

تور عکاسی محله عولاجان، بازار آهنگران"؛ دومین "برنامه تهران گردی"  کانون عکس اندیشه (فرادید) با همکاری فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی، دومین "برنامه تهران گردی" کانون عکس اندیشه (فرادید) از بدو تاسیس در مرداد ماه سال جاری، با عنوان "تور عکاسی محله عودلاجان، بازار آهنگران" با همکاری فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد.

"تور عکاسی محله عودلاجان، بازار آهنگران"، دومین "برنامه تهران گردی" کانون عکس اندیشه (فرادید) به شمار می رود که در صبحگاه روز جمعه، ۱ بهمن ماه ۱۴۰۰ با رعایت دستورالعملهای بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامل پوشش دستکش و ماسک برپا می شود.

گفتنی است؛ علاقمندان به عکاسی می توانند به شکل رایگان در رویداد فوق شرکت کنند.

کانون عکس اندیشه (فرادید)، پیش از این، در ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۰، "تور عکاسی لاله زار گردی" را برگزار کرده بود که با استقبال هنردوستان مواجه شد.

عکاسانی که تمایل به شرکت در رویداد به سرپرستی پیام احمدی کاشانی؛ عکاس و راهنمای تورهای گردشگری را دارند، می توانند به صفحه رسمی اینستاگرام کانون عکس اندیشه (فرادید) به نشانی: Andisheh.Photo.Club@ و همچنین، به شماره تماس (۰۹۰۲۳۴۴۰۷۴۴) در پیامرسان واتساپ پیام بدهند

امیرمسعود فدائی و امیر مسعود این را خواندند
بهزاد هندی این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
نمایشگاه انفرادی عکس «آوای خیال» حسین خرمشاهی به صورت مجازی برگزار می شود | عکس به همت کانون عکس اندیشه (فرادید)؛نمایشگاه انفرادی عکس «آوای خیال» حسین خرمشاهی به صورت مجازی برگزار می شود
کانون عکس اندیشه (فرادید) در جدیدترین رویداد عکاسانه، نمایشگاه انفرادی عکس «آوای خیال»؛ مجموعه آثاری از حسین خرمشاهی را به شکل مجازی برگزار خواهد کرد.به گزارش روابط‌عمومی رویداد، کانون عکس اندیشه (فرادید) در ادامه برپایی رویدادهای مرتبط با عکاسی، اقدام به برگزاری نمایشگاه انفرادی عکس «آوای خیال»؛ مجموعه آثار حسین خرمشاهی در ژانر عکاسی معماری کرده است.گفتنی است؛ «آوای خیال» به صورت مجازی برگزار می شود.حسین خرمشاهی از سال ۱۳۹۰ به عکاسی اشتغال دارد و تا به حال، در ژانرهای مختلفی همچون پرتره، تبلیغات و مستند اجتماعی طبع آزمایی نموده استوی، هم اکنون، ...
دیدن ادامه ››

کانون عکس اندیشه (فرادید) در جدیدترین رویداد عکاسانه، نمایشگاه انفرادی عکس «آوای خیال»؛ مجموعه آثاری از حسین خرمشاهی را به شکل مجازی برگزار خواهد کرد.
به گزارش روابط‌عمومی رویداد، کانون عکس اندیشه (فرادید) در ادامه برپایی رویدادهای مرتبط با عکاسی، اقدام به برگزاری نمایشگاه انفرادی عکس «آوای خیال»؛ مجموعه آثار حسین خرمشاهی در ژانر عکاسی معماری کرده است.
گفتنی است؛ «آوای خیال» به صورت مجازی برگزار می شود.
حسین خرمشاهی از سال ۱۳۹۰ به عکاسی اشتغال دارد و تا به حال، در ژانرهای مختلفی همچون پرتره، تبلیغات و مستند اجتماعی طبع آزمایی نموده است
وی، هم اکنون، از اعضای کانون عکس اندیشه (فرادید) به شمار می رود.
آثار حسین خرمشاهی، از روز چهارشنبه، ۲۲ دی ماه ۱۴۰۰ در سایت رسمی فرهنگسرای اندیشه و صفحه رسمی اینستاگرام کانون عکس اندیشه- فرادید به نشانی: Andisheh.Photo.Club@  در قالب ویدئو برای علاقمندان به هنر عکاسی به نمایش درخواهد آمد

امیرمسعود فدائی و امیر مسعود این را خواندند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
کانون عکس اندیشه (فرادید) تور عکاسی لاله زار گردی برگزار می کند | عکس در نخستین رویداد حضوری؛کانون عکس اندیشه (فرادید) تور عکاسی لاله زار گردی برگزار می کند
"تور عکاسی لاله زار گردی"؛ نخستین رویداد حضوری از بدو تاسیسِ کانون عکس اندیشه (فرادید) با همکاری فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد.به گزارش روابط عمومی، نخستین رویداد حضوری کانون عکس اندیشه (فرادید) از بدو تاسیس در مرداد ماه سال جاری، با عنوان "تور عکاسی لاله زار گردی" با همکاری فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد."تور عکاسی لاله زار گردی"، اولین "برنامه تهران گردی" کانون عکس اندیشه (فرادید) به شمار می رود که با توجه به ادامه همه گیری ویروس کرونا، در صبحگاه روز جمعه، ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۰ با رعایت دستورالعملهای بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامل پوشش دستکش و ماسک برپا می شود.گفتنی ...
دیدن ادامه ››

"تور عکاسی لاله زار گردی"؛ نخستین رویداد حضوری از بدو تاسیسِ کانون عکس اندیشه (فرادید) با همکاری فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی، نخستین رویداد حضوری کانون عکس اندیشه (فرادید) از بدو تاسیس در مرداد ماه سال جاری، با عنوان "تور عکاسی لاله زار گردی" با همکاری فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد.
"تور عکاسی لاله زار گردی"، اولین "برنامه تهران گردی" کانون عکس اندیشه (فرادید) به شمار می رود که با توجه به ادامه همه گیری ویروس کرونا، در صبحگاه روز جمعه، ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۰ با رعایت دستورالعملهای بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامل پوشش دستکش و ماسک برپا می شود.
گفتنی است؛ خیابان لاله زار از خیابان های قدیمی و مرکزی شهر تهران است که در اواخر دوره احمد شاه قاجار و اوایل دوره پهلوی، از نمادهای نوگرایی و هنر ایران به حساب می آمد و "خیابان شانزه لیزه ایران" لقب گرفته بود. گراند هتل، سینما رکس، تماشاخانه تئاتر نصر، عمارت مشیرالدوله، کوچه ملی و مسجد هدایت از جمله مناظر دیدنی هستند که هنوز برای نسل های مختلف مردم، نوستالژی های قدیم را زنده می کنند.
کانون عکس اندیشه (فرادید) در ماه های اخیر، چند نمایشگاه عکاسی به شکل مجازی برگزار کرد هرچند برپایی نمایشگاه های عکاسی به شکل حضوری و رویدادهای عکاسانه با حضور عکاسان در سطح شهر تهران را تا تثبیت اوضاع کرونا در کشور به تعویق انداخت.
عکاسانی که تمایل به شرکت در رویداد به سرپرستی پیام احمدی کاشانی؛ عکاس و راهنمای تورهای گردشگری را دارند، می توانند به صفحه رسمی اینستاگرام کانون عکس اندیشه (فرادید) به نشانی: @Andisheh.Photo.Club و همچنین، شماره تماس (۰۹۰۲۳۴۴۰۷۴۴) در پیامرسان واتساپ پیام بدهند.

امیرمسعود فدائی این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
خبر
درباره نمایشگاه سکوت i
در ژانر عکاسی صحنه؛"سکوت" نگارخانه بهارک را فرا می گیرد
مجموعه عکسی از فرزاد جمشیددانایی در قالب نمایشگاه انفرادی "سکوت" در ژانر عکاسی صحنه در نگارخانه بهارک به نمایش گذاشته خواهد شد.به گزارش روابط عمومی، نمایشگاه انفرادی عکس "سکوت"، ساعت ۱۶ روز جمعه، ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۰ با حضور پدیدآورنده آثار؛ فرزاد جمشیددانایی و با رعایت دستورالعملهای بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامل پوشش دستکش و ماسک در نگارخانه بهارک افتتاح خواهد شد.طراحی پوستر "سکوت" را سپهر کشفی اصل؛ طراح گرافیک جوان بر عهده داشته که تاکنون، پوستر رویدادهای متعددی را طراحی کرده است.نمایشگاه انفرادی عکس "سکوت" در ژانر عکاسی صحنه و در شاخه تئاتر، نخستین نمایشگاه ...
دیدن ادامه ››

مجموعه عکسی از فرزاد جمشیددانایی در قالب نمایشگاه انفرادی "سکوت" در ژانر عکاسی صحنه در نگارخانه بهارک به نمایش گذاشته خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی، نمایشگاه انفرادی عکس "سکوت"، ساعت ۱۶ روز جمعه، ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۰ با حضور پدیدآورنده آثار؛ فرزاد جمشیددانایی و با رعایت دستورالعملهای بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامل پوشش دستکش و ماسک در نگارخانه بهارک افتتاح خواهد شد.
طراحی پوستر "سکوت" را سپهر کشفی اصل؛ طراح گرافیک جوان بر عهده داشته که تاکنون، پوستر رویدادهای متعددی را طراحی کرده است.
نمایشگاه انفرادی عکس "سکوت" در ژانر عکاسی صحنه و در شاخه تئاتر، نخستین نمایشگاه انفرادی فرزاد جمشیدددانایی در حوزه عکاسی به شمار می رود که پیش از این، سابقه شرکت در چندین نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی در نگارخانه های مختلف را داشته است.
در بیانیه هنری رویداد چنین آمده است:
«وقتی کلمات واضح نیستند، من باید بر روی عکس ها تمرکز کنم. وقتی تصاویر هم کافی نیستند، باید با سکوت خشنود شوم.» – اَنسل آدامز (Ansel Adams)
در هیاهوی گفتگوهای بازیگران روی صحنه، لحظات سکوت وجود دارد که هر کدام، معانی متفاوتی را به ذهن متبادر می سازند: اشتیاق، اضطراب، اعتراض، خفقان، ترس و حتی مرگ.
رساترین سکوت های روی صحنه در نمایش های سال های اخیر برگزیده شده است تا در فقدان کلمات، سکوت در قالب تصویر به سخن درآید.
گفتنی است؛ فرزاد جمشیددانایی، عضو انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران، عضو انجمن صنفی سراسری عکاسان تئاتر ایران و همچنین، عضو هیئت مدیره کانون عکس اندیشه (فرادید) است و با گروه های نمایشی مختلف در مقام عکاس گروه نمایشی همکاری دارد.
"سکوت" در ساعت ۱۹ روز چهارشنبه،۳ آذر ماه ۱۴۰۰ پس از شش روز به فعالیت خودش خاتمه خواهد داد. 
نگارخانه بهارک در میدان ونک، ده ونک، خیابان شهید صابری، کوچه یکم، پلاک یک واقع شده است.

 

برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
تمدید مهلت ثبت‌نام و پرداخت تسهیلات برای کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا | عکس تمدید مهلت ثبت‌نام و پرداخت تسهیلات برای کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا
مهلت ثبت‌نام و پرداخت تسهیلات برای کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا در حوزه‌های مختلف فرهنگ و هنر تا پایان آذر ماه تمدید شده است.به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، با توجه به اعلام رسمی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و مصوبه هشتاد و ششمین جلسه ستاد ملی کرونا، مهلت ثبت‌نام و پرداخت تسهیلات برای کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا در حوزه‌های مختلف فرهنگ و هنر، گردشگری، ورزش و ... تا پایان آذر ماه تمدید شده است.سرپرستان گروه‌های نمایشی، تماشاخانه‌داران و مدیران موسسات تئاتری می‌توانند برای اطلاع از شرایط و فرایند دریافت تسهیلات به سامانه ...
دیدن ادامه ››

مهلت ثبت‌نام و پرداخت تسهیلات برای کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا در حوزه‌های مختلف فرهنگ و هنر تا پایان آذر ماه تمدید شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، با توجه به اعلام رسمی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و مصوبه هشتاد و ششمین جلسه ستاد ملی کرونا، مهلت ثبت‌نام و پرداخت تسهیلات برای کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا در حوزه‌های مختلف فرهنگ و هنر، گردشگری، ورزش و ... تا پایان آذر ماه تمدید شده است.

سرپرستان گروه‌های نمایشی، تماشاخانه‌داران و مدیران موسسات تئاتری می‌توانند برای اطلاع از شرایط و فرایند دریافت تسهیلات به سامانه کارا مراجعه کنند.

محمد لهاک این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
«عکسوت» با ارسال محصول به ۴۰۵ شهر ایران، رکورد شکست | عکس «عکسوت» با ارسال محصول به ۴۰۵ شهر ایران، رکورد شکست
استارتاپ «عکسوت» با گذشت یک سال از شروع به فعالیت خود، با ارسال محصول به ۴۰۵ شهر ایران به رکورد تازه‌ای دست یافت. به گزارش روابط‌عمومی این گروه، استارتاپ «عکسوت» پس از گذشت یک سال از زمان فعالیت خود تا کنون موفق شده به ۴۰۵ شهرستان ارسالِ محصول داشته باشد و بیش از پنجاه هزار مخاطب را جذب بکند. همچنین این استارتاپ تا امروز هشت هزار سفارش محصول داشته که به نوبه خود اتفاق مهمی در راستای فعالیت‌های استارتاپی محسوب می‌شود.محمد فریدی زاده مدیر بازاریابی و تبلیغات عکسوت گفت: عکسوت استارتاپی فرهنگی است که امکان چاپ عکس را روی محصولاتی مانند ...
دیدن ادامه ››

استارتاپ «عکسوت» با گذشت یک سال از شروع به فعالیت خود، با ارسال محصول به ۴۰۵ شهر ایران به رکورد تازه‌ای دست یافت.

به گزارش روابط‌عمومی این گروه، استارتاپ «عکسوت» پس از گذشت یک سال از زمان فعالیت خود تا کنون موفق شده به ۴۰۵ شهرستان ارسالِ محصول داشته باشد و بیش از پنجاه هزار مخاطب را جذب بکند. همچنین این استارتاپ تا امروز هشت هزار سفارش محصول داشته که به نوبه خود اتفاق مهمی در راستای فعالیت‌های استارتاپی محسوب می‌شود.
محمد فریدی زاده مدیر بازاریابی و تبلیغات عکسوت گفت: عکسوت استارتاپی فرهنگی است که امکان چاپ عکس را روی محصولاتی مانند آلبوم عکس، تخته  شاسی، کتاب عکس، مگنت، ماگ، ریسه، نی نی نامه، عکس آویز، چارچوب خاطرات، تقویم رومیزی و تیشرت فراهم می‌کند. این استارتاپ توسط علی فریدی زاده و عباس گشیرازی بنیان گذاشته شده و از ۲۸ مردادماه ۱۳۹۹ فعالیت خود را به صورت رسمی شروع کرده است. اپلیکیشن «عسکوت» این روزها به یکی از اپلیکیشن های محبوب چاپ عکس آنلاین تبدیل شده است.
فریدی‌زاده درباره نحوه سفارش محصول در این اپلیکیشن و سایت آن می گوید: بخشی از پلتفرم ما به صورت هوشمند و متناسب با سفارشی که در اپلیکیشن یا سایت ثبت بشود، طراحی شده است. زمانی که سفارشات بارگذاری می شود، اپیلیکشن این قابلیت را دارد که کیفیت عکس را مورد بررسی قرار داده و اگر کیفیت عکس مناسب نباشد، در هنگام ثبت، مخاطب را متوجه این ضعف می‌کند. گرچه پس از ثبت نیز عکس ها توسط مسئول کنترل کیفی مورد بررسی قرار می گیرند تا کیفیت مطلوب برای چاپ را داشته باشند.
او می‌افزاید: معمولاً سفارش‌ها طی ۱ تا ۳ روز کاری آماده می شوند. البته برخی محصولات که نیاز به صحافی دارند، زمان بیش‌تری را در پروسه تولید به خود اختصاص می دهند. محصولات بعد از آماده سازی توسط پست پیشتاز برای مشتری ارسال میشوند که این پروسه بین ۲ تا ۴ روز کاری زمان می برد.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیش‌تر و ثبت سفارش خود، می توانند به اپلیکیشن «عکسوت» یا سایت این مجموعه در نشانی https://axsoot.com/ مراجعه نمایند.

امیر مسعود این را خواند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
هنر در سرزمین سربلند ما، پرهیمنه و هیبت‌بخش بوده است | عکس پیام علی نصیریان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم هنر در سرزمین سربلند ما، پرهیمنه و هیبت‌بخش بوده است
علی نصیریان به محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم پیام داد.به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، علی نصیریان هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون به محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم پیام داد. متن این پیام بدین شرح است:«به گواه تاریخ، هنر در سرزمین سربلند ما، پرهیمنه و هیبت‌بخش بوده است و میراثی اگر به مانایی باقی‌ست، حکماً به گوهر هنر است. کهن سرزمین ما؛ ایران، اگر به همه‌ی تاریخ، زحمی بر تن داشته است و دارد، به نوشداروی هنر، رویینه‌تن است و فضیلت و فرهیختگی این خاک، ریشه در معرفت و مهارت و مجاهدت، هنرمندانی ...
دیدن ادامه ››

علی نصیریان به محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم پیام داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، علی نصیریان هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون به محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم پیام داد. متن این پیام بدین شرح است:

«به گواه تاریخ، هنر در سرزمین سربلند ما، پرهیمنه و هیبت‌بخش بوده است و میراثی اگر به مانایی باقی‌ست، حکماً به گوهر هنر است. کهن سرزمین ما؛ ایران، اگر به همه‌ی تاریخ، زحمی بر تن داشته است و دارد، به نوشداروی هنر، رویینه‌تن است و فضیلت و فرهیختگی این خاک، ریشه در معرفت و مهارت و مجاهدت، هنرمندانی دارد که به آبادی و اعتبار و اعتلای انسان اندیشیده‌اند و در صحرای جهل و کویر گمراهی، رستگاری انسان را آرزو کرده‌اند. از این روز که تجسم تاریخ، بدون احصاء و ابقای مواریث هنری و نکوداشت آداب و آیین، هنرمندان و بی‌توجه به گرانمایه آثار آن‌ها ممکن نخواهد بود. شرح شریف هنر و هنرمند را می‌توان از نظر معمار سخن حضرت سعدی نیوشید که: «هنرمند هرکجا که رود قدر بیند و در صدر نشیند»...

جناب آقای محمدمهدی اسماعیلی
وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی

خرسندیم که در این نوهمراهی با هم در آیینه خواهیم نگریست که مشحون از راستی و رستگاری است و آرزومندیم که در این هم‌نوردی بیش از پیش به ارتفاع عشق و اوج آگاهی نزدیک شویم که راه دور است و دشوار. هنر، آموزگار سخاوت و کیمیای جان‌بخشی و گنجینه‌ی سعادت است. امیدواریم از این بخشش مینوی، چراغی به آینده برافروزید و از پس ایامی که به اعتزاز روزافزون هنر و ارجمندی هنرمند خواهیم اندیشید، به مانایی نام و نشان خویش در خاطره‌ی هنر این سرزمین باقی بمانید. ایدون باد بدین تفال که:

هرآنکه جانب اهل وفا نگه دارد
خداش در همه حال از بلا نگه دارد

علی نصیریان»

بیگانه پریشان و مریم عسگری این را خواندند
پویا فلاح این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
معرفی مدیران نخستین جشنواره استانی فرهنگی و هنری «ایثار» | عکس معرفی مدیران نخستین جشنواره استانی فرهنگی و هنری «ایثار»
دبیر نخستین جشنواره استانی فرهنگی و هنری «ایثار» که از ۲۷ مهر تا ۳ آبان سال جاری برگزار می شود، معرفی شدند. عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران و دبیر نخستین جشنواره استانی فرهنگی و هنری «ایثار» طی احکامی دبیران و مدیران بخش های مختلف این جشنواره را منصوب کرد.طی این احکام شاهین عسگریان به عنوان قائم مقام دبیر، محمد لارتی به عنوان دبیر تخصصی هنرهای نمایشی و آوایی، حمید ساروخانی به عنوان دبیر تخصصی هنرهای تجسمی، مرتضی اسدی مرام به عنوان دبیر هنری، طاهره تبیریی به عنوان دبیر اجرایی و مینا بهرامی تبار به عنوان مسئول دبیرخانه نخستین ...
دیدن ادامه ››

دبیر نخستین جشنواره استانی فرهنگی و هنری «ایثار» که از ۲۷ مهر تا ۳ آبان سال جاری برگزار می شود، معرفی شدند.

عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران و دبیر نخستین جشنواره استانی فرهنگی و هنری «ایثار» طی احکامی دبیران و مدیران بخش های مختلف این جشنواره را منصوب کرد.
طی این احکام شاهین عسگریان به عنوان قائم مقام دبیر، محمد لارتی به عنوان دبیر تخصصی هنرهای نمایشی و آوایی، حمید ساروخانی به عنوان دبیر تخصصی هنرهای تجسمی، مرتضی اسدی مرام به عنوان دبیر هنری، طاهره تبیریی به عنوان دبیر اجرایی و مینا بهرامی تبار به عنوان مسئول دبیرخانه نخستین جشنواره استانی فرهنگی و هنر «ایثار» معرفی شدند.
این جشنواره توسط اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران با همکاری اداره کل هنری معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، به مناسبت هفته وحدت از ۲۷ مهر تا ۳ آبان ۱۴۰۰ برگزار می شود.

برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
فراخوان ارسال اثر برای نمایشگاه آنلاین فراخوان ارسال اثر برای نمایشگاه آنلاین "عاشورا در آینه اندیشه" منتشر شد
کانون عکس اندیشه (فرادید) با همکاری فرهنگسرای اندیشه، نمایشگاه آنلاین عکس "عاشورا در آینه اندیشه" را برگزار می کند.به گزارش روابط عمومی کانون عکس، کانون عکس اندیشه (فرادید) در آستانه آغاز ماه محرم الحرام، به منظور پاسداشت قیام عدالتجویانه امام حسین (ع) و ۷۲ تن از یاران باوفای ایشان و همراهی با سوگواری مردم در عزاداری حسینی ماههای محرم و صفر هجری قمری، اقدام به انتشار فراخوان ارسال اثر برای شرکت در نمایشگاه آنلاین "عاشورا در آینه اندیشه" با همکاری فرهنگسرای اندیشه و زیر نظر سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران کرده است تا عکاسان سراسر کشور، بتوانند تصاویر ثبت شده شان از این آیین سالانه ...
دیدن ادامه ››

کانون عکس اندیشه (فرادید) با همکاری فرهنگسرای اندیشه، نمایشگاه آنلاین عکس "عاشورا در آینه اندیشه" را برگزار می کند.
به گزارش روابط عمومی کانون عکس، کانون عکس اندیشه (فرادید) در آستانه آغاز ماه محرم الحرام، به منظور پاسداشت قیام عدالتجویانه امام حسین (ع) و ۷۲ تن از یاران باوفای ایشان و همراهی با سوگواری مردم در عزاداری حسینی ماههای محرم و صفر هجری قمری، اقدام به انتشار فراخوان ارسال اثر برای شرکت در نمایشگاه آنلاین "عاشورا در آینه اندیشه" با همکاری فرهنگسرای اندیشه و زیر نظر سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران کرده است تا عکاسان سراسر کشور، بتوانند تصاویر ثبت شده شان از این آیین سالانه مذهبی را به این رویداد بفرستند و پس از داوری نهایی، عکس های برگزیده بر بستر شبکه جهانی اینترنت در سایت فرهنگسرای اندیشه و صفحه رسمی اینستاگرام کانون عکس اندیشه- فرادید برای مخاطبان به نمایش گذاشته شود.

بدینوسیله به اطلاع کلیه عکاسان حرفه ای و آماتور در سراسر ایران؛ عضو و غیر عضو کانون عکس اندیشه – فرادید می رساند، هرعکاس می تواند ۵ قطعه عکس از مراسم عاشورا و تاسوعای حسینی را تا تاریخ ۱۲ شهریورماه ۱۴۰۰ به نشانی الکترونیکی andisheh.photo.club@gmail.com ارسال نماید.

مقررات :

۱-شرکت تمامی عکاسان آماتور و حرفه‌ای از سراسر ایران در جشنواره‎ مغتنم است.
۲- استفاده از هر نوع دوربین عکاسی اعم از دیجیتال، آنالوگ آزاد است.
۳- شرکت کنندگان پس از تحویل اثر به دبیرخانه، امکان خارج کردن آن از جشنواره را نخواهند داشت.
۴-برگزارکننده مسابقه، مجاز به استفاده از عکس های ارسالی در هر وسیله رسانه ای و به هر شکل چاپی و غیرچاپی بوده و در هر صورت، استفاده از آثار با ذکر نام عکاس همراه خواهد بود.
۵- از نظر برگزارکننده، فرستنده عکس به عنوان صاحب آن شناخته شده و اگر غیر از آن باشد، مسئولیتی متوجه برگزارکننده نخواهد بود و صاحب عکس باید از طریق مجاری قانونی اقدام نماید. در این حالت، عکس از مسابقه خارج شده و موضوع به طور رسمی اعلام خواهد شد.
۶- رای داوری مسابقه، قطعی است و اعتراضی نسبت به آن پذیرفته نخواهد شد.
۷- به کارگیری نرم افزارهای ویرایش عکس نباید به مرزهای گرافیک، تصویرسازی، و حذف ابعاد و پرسپکتیو نماها بینجامد. تراز نور و سفیدی، افزایش یا کاهش کنتراست، کنترل رنگ، پاسپارتو، افزایش یا کاهش گرین، تقویت شارپنس و کلاریتی، آزاد است.
۸-عکس‌های ارسالی می‌‌توانند با انواع دوربین های تک لنزی انعکاسی (Digital SLR)، دیجیتال و موبایل به صورت رنگی یا مونوکروم عکاسی شده باشند، اما در نهایت باید به صورت یک فایل Jpeg که اندازه ضلع بزرگ آن حداقل (2000 Pixel) در عکس‌های افقی (Width =2000 Pixel) در عکس‌های عمودی (Height =2000 pixel) باشد و حجم فایل ارسالی از ۵ مگابایت تجاوز نکند، ارسال شوند.
۹- درصورت عدم رعایت استانداردهای ذکر شده برای ارسال آثار، دبیرخانه آثار مذکور را از دستور بررسی خارج خواهد کرد. توجه: رزولوشن (dpi) عکس‌ها را تغییر ندهید و با همان رزولوشنی که دوربین شما خروجی می‌دهد، ارسال نمایید.
۱۰-شرکت کننده در جشنواره و صاحب فایل بزرگ و اصلی عکس، به عنوان عکاس و مالک اثر شناخته می‌شود و مسئولیت هرگونه دعوی در باب مالکیت اثر از عهده جشنواره خارج است.
۱۱- حق تفسیر و رفع ابهام از مقررات و اخذ تصمیم نهایی درباره موارد و یا نکات پیش بینی نشده در اختیار دبیرخانه است.
۱۲-به آثار راه یافته به بخش مسابقه که مورد داوری قرار میگیرند و در نمایشگاه مجازی عکس در صفحه اینستای کانون به نمایش گذاشته میشوند.
۱۳- نمایشگاه مجازی کاملا به صورت رایگان بوده اما هرعکاس برای دریافت گواهینامه شرکت در جشنواره می بایست ۵۰۰۰۰۰ ریال پرداخت نماید.
۱۴-ارسال عکس ها همراه با مشخصات عکاس، شامل: نام، نام خانوادگی، آدرس محل سکونت، کد پستی و شماره تلفن ثابت و همراه.

راههای ارتباطی:
آدرس ایمیل کانون عکس اندیشه (فرادید): Andisheh.Photo.Club@Gmail.Com
شماره تماس دبیرخانه: ۰۹۱۹۶۸۴۴۰۰۸
صفحه رسمی اینستاگرام: @Andisheh.Photo.Club

گاهشمار "عاشورا در آینه اندیشه":
انتشار فراخوان: ۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۰
پایان مهلت ارسال آثار: ۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۰
زمان برپایی نمایشگاه مجازی: ۶ مهر ماه ۱۴۰۰ همزمان با اربعین حسینی

امیر مسعود این را خواند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
 فراخوان عضویت در کانون عکس اندیشه (فرادید) منتشر شد | عکس همزمان با آغاز فعالیت زیر نظر سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران؛ فراخوان عضویت در کانون عکس اندیشه (فرادید) منتشر شد
همزمان با آغاز فعالیت در فرهنگسرای اندیشه زیر نظر سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران، فراخوان عضویت در کانون عکس اندیشه (فرادید) منتشر شد.به گزارش روابط عمومی کانون عکس، کانون عکس اندیشه (فرادید) همزمان با آغاز فعالیت در فرهنگسرای اندیشه زیر نظر سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران، اقدام به انتشار فراخوان عضویت به منظور عضوگیری از هنرمندان عکاس با ذوق و دارای نگاه تیزبین عکاسانه از سراسر کشور کرده است تا علاقمندان بتوانند با تکمیل فرم و ارسال مدارک مربوطه پس از تایید نهایی شورای عضوگیری، به عضویت کانون عکس اندیشه (فرادید) درآیند و در کنار دیگر هنرمندان، بتوانند آینده خوبی برای عکاسی این ...
دیدن ادامه ››

همزمان با آغاز فعالیت در فرهنگسرای اندیشه زیر نظر سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران، فراخوان عضویت در کانون عکس اندیشه (فرادید) منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی کانون عکس، کانون عکس اندیشه (فرادید) همزمان با آغاز فعالیت در فرهنگسرای اندیشه زیر نظر سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران، اقدام به انتشار فراخوان عضویت به منظور عضوگیری از هنرمندان عکاس با ذوق و دارای نگاه تیزبین عکاسانه از سراسر کشور کرده است تا علاقمندان بتوانند با تکمیل فرم و ارسال مدارک مربوطه پس از تایید نهایی شورای عضوگیری، به عضویت کانون عکس اندیشه (فرادید) درآیند و در کنار دیگر هنرمندان، بتوانند آینده خوبی برای عکاسی این سرزمین رقم بزنند.

شرایط اولیه عضویت در این کانون بدین شکل است:

۱-ارسال حداقل ۱۰ عکس و حداکثر ۲۰ عکس از آثار خود.
۲-ارسال یک عدد عکس پرسنلی تمام رخ با فرمت JPG یا JPEG با رزولوشن ۴۰۰ (عرض) در ۶۰۰ (ارتفاع) پیکسل.
۳-ارسال تصویر صفحه اول شناسنامه.
۴-ارسال تصویر کارت ملی.
۵-تکمیل فرم عضویت.

لازم به ذکر است؛ تصاویر کلیه مدارک باید به ایمیل Andisheh.Photo.Club@gmail.Com ارسال گردد.
کانون عکس اندیشه (فرادید) در فرهنگسرای اندیشه، در زمینه برگزاری کارگاههای آموزشی، دوره های آموزشی، تورهای آموزشی، نمایشگاه عکاسی در داخل و خارج از کشور فعالیت خواهد داشت.
اطلاع رسانی برنامه های آتی این محفل هنری از طریق رسانه های مکتوب و همچنین، صفحه رسمی اینستاگرام کانون عکس اندیشه (فرادید) به نشانی: @ Andisheh.Photo.Club صورت خواهد پذیرفت.
اطلاعیه شرایط عضویت و فرم عضویت کانون عکس اندیشه (فرادید) به خبر پیوست شده است.

برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
اداره امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش نخستین مسابقه عکاسی با موضوع مسابقه عکاسی " زن در قاب نیایش" برگزار میشوداداره امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش نخستین مسابقه عکاسی با موضوع" زن در قاب نیایش" را به دبیری لیلی صدیق برگزار می کند.
به گزارش روابط عمومی، موضوع جشنواره‌ روایت تصویری نیایش و آئین های زنان در ماه مبارک رمضان جلوه های معنوی و شادی در تمام زوایای زندگی در خانه، سفره و افطار و سحری، مادر و کودک در رمضان، زنان در نماز عید سعید فطر، شب های احیا در خانه و مراسم شب های احیا در مساجد می باشد.ملاک داوری در این مسابقه نقش زنان و مادران در خانواده در ایام ماه مبارک رمضان و زیبایی شناسی در مضمون های ارائه شده است این مسابقه در دو بخش تک عکس و مجموعه عکس برگزار می شود.هر عکاس در قسمت تک عکس میتواند حداکثر ۵ عکس ارسال کند  و نیز هر  عکاس میتواند با یک مجموعه ی عکس در این مسابقه شرکت کند و مهلت ارسال ...
دیدن ادامه ››

به گزارش روابط عمومی، موضوع جشنواره‌ روایت تصویری نیایش و آئین های زنان در ماه مبارک رمضان جلوه های معنوی و شادی در تمام زوایای زندگی در خانه، سفره و افطار و سحری، مادر و کودک در رمضان، زنان در نماز عید سعید فطر، شب های احیا در خانه و مراسم شب های احیا در مساجد می باشد.
ملاک داوری در این مسابقه نقش زنان و مادران در خانواده در ایام ماه مبارک رمضان و زیبایی شناسی در مضمون های ارائه شده است این مسابقه در دو بخش تک عکس و مجموعه عکس برگزار می شود.
هر عکاس در قسمت تک عکس میتواند حداکثر ۵ عکس ارسال کند  و نیز هر  عکاس میتواند با یک مجموعه ی عکس در این مسابقه شرکت کند و مهلت ارسال آثار تا ۱۷ اردیبهشت است.
یلدا معیری، فاطمه بهبودی و حسین تهوری داوری این جشنواره را به عهده دارند.
افتتاحیه نمایشگاه عکس های برتر همزمان با اهدا جوایز در روز عید سعید  فطر در ۲۳ اردیبهشت  در جزیره کیش برگزار می شود.
علاقمندان می توانند آثار را از طریق سامانه جشنواره های فرهنگی و هنری کیش به آدرس festival.kish.ir ارسال کنند.

آذین حجازی و امیر مسعود این را خواندند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
پوستر جشنواره «هنرزنده است» رونمایی شد | عکس پوستر جشنواره «هنرزنده است» رونمایی شد
آیین رونمایی از پوستر جشنواره آنلاین «هنرزنده است» برگزار شد.به گزارش روابط عمومی جشنواره آنلاین «هنر زنده است»، پوستر این رویداد هنری با تکیه بر شعار پویایی و بالندگی هنر در روزهای سختِ همه‌گیری کووید ۱۹، رونمایی شد.کیانوش غریب پور طراح لوگو  جشنواره است و سیروس سلیمی پوستر  جشنواره"هنر زنده است" را با نگاهی به تلفیق عناصر مدرن گرافیک با نقوش اصیل هنر ایرانی طراحی کرده است.سیروس سلیمی که مدیریت هنری این رویداد را نیز برعهده دارد، در این باره گفت: «پوستر جشنواره ی«هنرزنده است»، با تکیه بر شعار پویایی و بالندگی هنر در روزهای سختِ ...
دیدن ادامه ››

آیین رونمایی از پوستر جشنواره آنلاین «هنرزنده است» برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جشنواره آنلاین «هنر زنده است»، پوستر این رویداد هنری با تکیه بر شعار پویایی و بالندگی هنر در روزهای سختِ همه‌گیری کووید ۱۹، رونمایی شد.

کیانوش غریب پور طراح لوگو  جشنواره است و سیروس سلیمی پوستر  جشنواره"هنر زنده است" را با نگاهی به تلفیق عناصر مدرن گرافیک با نقوش اصیل هنر ایرانی طراحی کرده است.

سیروس سلیمی که مدیریت هنری این رویداد را نیز برعهده دارد، در این باره گفت: «پوستر جشنواره ی«هنرزنده است»، با تکیه بر شعار پویایی و بالندگی هنر در روزهای سختِ همه‌گیری کووید ۱۹ که تمامی فعالیت‌ها و نگرش نوع بشر در همه‌ی جهان را دگرگون کرده، طراحی شده است.»

این طراح گرافیک ادامه داد: «در این پوستر جوانه‌های رشد و شکوفایی هنر را می‌بینیم که چگونه از درون نشانِ جشنواره روییدن گرفته، رشد کرده و در شکل یکی از نقوش و سمبل‌های آشنای هنر ایران زمین یعنی اسلیمی، پیچ و تابِ خوش قد و قامتش را به رخ می‌کشد. هنر زنده است چون جهان، هنرمندان و مخاطبان زنده‌اند...»

جشنواره «هنر زنده است» در چهار بخش فیلم (به دبیری کمال تبریزی)، تئاتر (به دبیری بهروز غریب‌پور)، موسیقی (به دبیری فردین خلعتبری) و دیجیتال آرت (به دبیری محمود کلاری) از ۱۰ لغایت ۲۰ اسفند در پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب برگزار می‌شود.

نخستین دوره جشنواره آنلاین «هنر زنده است» با حمایت: مؤسسه فرهنگی هنری «برداشت آخر»، تهران۱۴۰۰، شهرداری تهران، بنیاد رودکی، مجموعه فرهنگی هنری مربع ۱۱، پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب ،سایت تیوال و آژانس تبلیغاتی بادکوبه برگزار می‌‌شود

برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید